Tabără de grup University College Dublin 28 Iulie -10 August 2019 (1)

Luni, 29 iulie 2019 – Uraaa, a inceput tabara de la University College Dublin! Am plecat în excursie la Kilkenny Castle: după micul dejun, ne-am luat pachețelul și ne-am urcat într-un microbuz cu un șofer foarte simpatic și comunicativ. Cu noi a mers AL ( Activity Leader) Mikey. Ne place Mikey! În Kilkenny am vizitat castelul vechi de 800 de ani, cu camere frumos mobilate și grădini încântătoare.

Tabara de grup University College Dublin 2019

Apoi am mâncat pe iarbă, a fost super! Am mers pe jos prin oraș, Mikey dându-ne explicații pertinente și interesante. Apoi timp liber și shopping!!! Apoi am călătorit spre UCD unde am luat cina. Seara am făcut Speed Friending pe malul lacului din fața bibliotecii mari din campus și ne-am uitat la Mr. Bean într-un amfiteatru când a început să plouă. Apoi, noapte bună, avem testare marți.

Marți, 30 iulie 2019

Am mâncat de dimineață și ne-am dus la Meeting Point. Am fost îndrumați către clădirea unde au loc cursurile unde, pentru început, ni s-au prezentat regulile taberei. Apoi am dat testarea. Suntem foarte buni! După prânz, am mers în Dublin unde ne-am familiarizat cu câteva puncte de atracție: am fost la statuia lui Molly Malone, o legendă locală, am văzut the Spire și Poșta Centrală, aflând câte ceva despre istoria zbuciumată a Irlandei.

Tabara de grup University College Dublin 2019

Apoi timp liber și….shopping! Am cumpărat magazine întregi 😇. Ne-a prins potopul înainte să luăm autobuzul 39A spre campus, dar am supraviețuit. Seara, după cină, am făcut karaoke. Și chiar am cântat și dansat ca nebunii, pozele o dovedesc. Acest lucru s-a întâmplat cu contribuția tuturor. Acum, la somn cu noi.

Pana la noi vesti, vă invităm să vă bucurați de pozele din tabara in albumele Facebook sau Google Photos!