Tabara de Iarna Verbier 2022 (2-9 ianuarie)

Tabara de Iarna Verbier 2022Tabara de Iarna Verbier 2022

Tabara de Iarna din Verbier a fost locul unde copiii s-au bucurat de vacanta de iarna.

Fiecare tabara organizata de Mirunette Education ramane in inima copiilor ca fiind un loc special, unde multi dintre ei vor sa se intoarca. Haideti sa vedem impreuna ce ne-au scris liderii de grup, care au insotit copiii la Verbier in 2-9 ianuarie 2022.

Jurnalul de calatorie – Tabara de Iarna Verbier 2022 (2-9 ianuarie)

Dragi parinti, dupa o zi lunga si plina de peripetii am ajuns in Verbier, locul distractiei pentru 7 zile. Am ajuns cu bine, ne-am instalat rapid in camere si am mers la odihna; maine ne trezim sa profitam la maxim de partii, zapada si peisaje de vis!

Luni, copiii au fost nerabdatori sa ajunga pe partii, nu inainte ca fiecare sa isi ia echipamentul de ski sau de snowboard. Ne-am obisnuit cu partiile elvetiene, unii au fost bucurosi sa fie din nou pe partie, dupa o lunga perioada de absenta, iar altii au fost incantati sa schieze pe unele dintre cele mai bune partii.

Copiii si-au cunoscut monitorii de ski, impreuna cu staff-ul ce are grija ca noi toti sa avem parte de o saptamana de neuitat. Seara, dupa cina, am vazut un video pregatit de participantii din tabara, iar nou venitii au pregatit un dans scurt pe o melodie foarte populara.

Marti, am mers pe alte partii, cu peisaje superbe si cu zapada perfecta pentru a exersa si pentru a ne imbunatati nivelul de schi. Pranzul l-am luat pe partie, cu o priveliste minunata unde am reusit sa facem si cateva poze de grup. Seara ne-am petrecut-o in oras, unde am avut suficient timp sa ne cumparam ce ne doream si la final, ne-am oprit la un restaurant sa mancam pizza, paste si un bine meritat desert.

Pentru a vizualiza fotografiile din Tabara de Iarna Verbier 2022 (2-9 ianuarie) acceseaza Google Photos sau Facebook

Tabara de Iarna Verbier 2022 (2-9 ianuarie) – Verbier, Elvetia

Miercuri, ne-am trezit cu o priveliste superba, a nins toata noaptea, iar dimineata totul era acoperit de zapada. Ne-am bucurat pentru ca partiile au fost si mai bune, desi a fost o zi destul de friguroasa; a continuat sa ninga toata ziua, fiind o zi foarte potrivita pentru schiat.

Seara ne-am relaxat la o plimbare prin Verbier, dupa care copiii au avut jocuri de cabana, alaturi de ceilalti copii internationali participanti in tabara. Cu siguranta a fost cea mai distractiva seara! S-au format 2 echipe care au concurat intre ele pentru a castiga puncte, astfel ambele grupe si-au dorit sa castige.

Joi a fost soare si cer senin, iar pentru pranz am avut barbecue pe partie, am profitat de vremea frumoasa si am facut poze la soare, ne-am batut cu zapada si ne-am incarcat bateriile pentru a doua parte a zilei de ski.

Tabara de Iarna Verbier 2022 (2-9 ianuarie) – Verbier, Elvetia

Joi dupa-amiaza, am avut parte de activitatea noastra preferata, disco party, desi la inceput au fost usor timizi, pana la final toti au dansat si s-au distrat alaturi de prietenii lor internationali pe care si i-au facut in tabara de ski.

Vineri si sambata, ne-am simtit foarte bine, in prima zi am skiat pe partiile din Verbier, iar sambata am fost in excursie la Chocolate Factory & Cheese Factory! Seara ne-am pregatit bagajele, pentru ca duminica ne-am reintalnit cu cei dragi la aeroport.

Cu drag si dor,
The Snow Squad – tabara Verbier, Elvetia 2022

Va invitam sa va bucurati de fotografiile din Tabara de Iarna Verbier 2022 (2-9 ianuarie) in albumele: