Tabără de grup University College Dublin 28 Iulie -10 August 2019 (3)

Tabara de la Dublin Irlanda Mirunette 2019

Dragi parinti, am revenit cu cele mai „proaspete” vesti din tabara de la Dublin!

Vineri, 2 august 2019

După micul dejun, am fost la cursuri. După atâtea lecții de limbă engleză, după-amiaza am primit lecții de istorie la muzeul Dublinia, unde am aflat despre cum trăiau vikingii. Și am fost la cumpărături! Seara, am avut Insta Scavenger Night, cu 28 de probe, în echipe de 5-6. Am scris UCD pe iarbă, am stat în poziții de yoga, am stat ca statuile, câte și mai câte. A fost antrenant!

Tabara de la Dublin Irlanda Mirunette 2019

Sâmbătă, 3 august 2019

După ore și prânz am mers cu autobuzul la Dun Laoghaire, un orășel pe malul Mării Irlandeze. Peisajele sunt superbe, apa mării cristalină și aerul curat. Am vizitat James Joyce Tower, un loc ce odată era destinat apărării locului. Acolo, într-o cameră modestă, unde scriitorul irlandez a stat 6 zile, a fost începută capodopera literară Ulise. Am urcat în turn și am văzut o panoramă încântătoare. Pe drumul de întoarcere am mâncat o înghețată 99. Seara ne-am uitat la “How to train your dragon”, apoi ne-am restras să ne pregătim pentru Belfast.

Duminică, 4 august 2019

Ne-am trezit pregătiți de excursie. Ne-am luat pachețelele pentru prânz și la drum. Am vizitat prima oară Muzeul Titanic- pentru suveniruri. Apoi, Holly (AL care a mers cu noi) ne-a povestit despre istoria zbuciumată a Irlandei de Nord și a Belfastului în special și ne-a prezentat obiectivele. Am mers la Peace Wall și am scris mesaje de pace pe acesta. Apoi am avut timp liber, de care am profitat fiecare. Unii doar au mers la shopping, în timp ce alții au vizitat Primăria sau au văzut Belfast de sus din Observation Deck din cadrul centrului comercial Victoria.

După ce am ajuns în campus, după cină, am dansat ca irlandezii. We riverdanced! Mâine, excursie la castel!

Pana la noi vesti din tabara de la Dublin, vă invităm să vă bucurați de pozele din tabara de la Dublin in albumele Facebook sau Google Photos!