Tabara Anglia, Engleza, 3 Capitale: Londra, Edinburgh, Cardiff, 2018, 1 Iul – 14 Aug 2018 (6)

Tabara Anglia, Engleza, 3 Capitale: Londra, Edinburgh, Cardiff

Dragii nostri, va trimitem poze si stiri din Tabara Anglia, Londra, Edinburgh, Cardiff!

„Buna seara! Iata care sunt noutatile din tabara noastra: ultima data v-am povestit despre ceea ce am vazut la Lake District. Cand am ajuns, desi era insorit, gradele in termometru erau putine dar asta nu ne-a impiedicat sa admiram peisajele desosebite din zona respectiva. Plimbarea cu ferriboatul a fost foarte placuta si ne-am bucurat de satele pitoresti din jurul lacului Windermere pe care inotau gratios o sumedenie de lebede si ratuste. Toate pasarile se imprieteneau pe loc cu trecatorii in scopul obtinerii unor atentii sub forma de bucatele de paine. A doua zi am parasit Parcul National avand ca urmatoare destinatie Manchester-ul. Aici ne-am oprit la stadionul echipei Manchester City ce a facut deliciul baietilor, in special. Am avut posibilitatea sa admiram terenul, vestiarele gazdelor si ale oaspetilor, sala de conferinte pentru presa si tribunele.

Seara am ajuns in Cardiff, la locul de cazare care este un campus universitar, unde copiii stau in camere, individual. Conditiile sunt foarte bune si ei sunt multumiti. Astazi am inceput ziua cu o vizita la Cardiff Castle unde am petrecut doua ore, ca apoi sa facem o plimbare prin centrul istoric al orasului. Am vazut stadionul echipei de rugby a orasului, piata centrala si  biserica „Sf. Ioan Botezatorul” construita in secolul XII. Dupa acest scurt tur, copiii au avut timp liber ca sa faca unele cumparaturi.

Dupa-amiaza am vizitat Muzeul National de istorie din Cardiff, un muzeu in aer liber. Aici am admirat exponate din cultura si civilizatia galeza. Seara, am luat cina in cadrul Academiei Regale de Muzica din Cardiff, dupa care copiii si-au definitivat ultimile idei legate de proiectul final pe care urmeaza sa il sustina, maine la Londra.

Spiritele sunt destinse si joviale. Ne simtim minunat in aceasta companie si ne pare rau ca trebuie sa se termine intr-un timp asa de scurt. ”

P.S. Pentru a fi la curent cu ce se intampla in tabara 3 capitale puteti accesa si albumul foto de pe Facebook sau cel de pe Google Photos, care vor fi actualizate pe parcursul taberei cu noi fotografii!