Tabara Oxford Brookes 2023 (23 iulie – 5 august)

Tabara Oxford Brookes 2023Tabara Oxford Brookes 2023

Tabara Oxford Brookes a fost pentru participanti cea mai asteptata perioada din vacanta de vara.

Prin taberele de vara organizate de Mirunette Education reusim sa stimulam copiii sa-si dezvolte abilitatile sociale si increderea in sine. Tabara Oxford Brookes din 23 iulie – 5 august a fost un prilej bun de dezvoltare pentru copiii participanti, care au descoperit faimosul Oxford si au participat la activitatile din campus.

Jurnalul de calatorie – Tabara Oxford Brookes 2023 (23 iulie – 5 august)

Zborul din Romania nu a fost foarte lung, dar suficient incat sa ne cunoastem si sa legam prietenii. Ne-am cazat in campus, unde camerele frumoase si curate ne-au incantat. In livingul mare, ne adunam sa spunem povesti si glume, din care nu ne prea ne lasam dusi la culcare prea devreme.

Luni dimineata, la ora 8:15 am plecat cu shuttle bus-ul catre colegiul unde avem cursurile, activitatile si cele trei mese pe zi. Nu o sa va vina sa credeti, dar eram cu totii prezenti la ora stabilita in program.

Am fost felicitati de catre profesori, stiind ca punctualitatea este pretioasa, nu numai in tabara de la Oxford, ci intotdeauna. Apoi a urmat vizita, la biserica si la biblioteca din Centrul Vechi, unde am avut parte de detalii legate de istoria locului, bineinteles ca ne-am oprit sa facem poze!

In urma testului pe care l-am sustinut dimineata (placement test), am fost repartizati pe grupele de lucru in functie de nivelul de competente la toate cele trei probe (Use of English, Writing si Speaking). Astfel, am avut oportunitatea sa intalnim colegi din alte tari, grupele fiind un mix de mai multe culturi si nationalitati.

Mancarea este variata, incat mereu ne gasim ceva pe placul nostru. Pastele si pizza sunt preferatele noastre, barul de salate si de fructe este permanent plin, iar standul cu sandvisuri „ready made” e intotdeauna prezent pentru noi.

In cadrul cantinei gasim tiramisu si Nutella, care sunt pe gustul copiilor cand vine vorba de dulce. Activitatea din aceasta dupa-amiaza ne-a reunit la un joc de echipa, care s-a desfasurat intr-un spatiu verde care se intinde cat vezi cu ochii.

Pentru a vizualiza fotografiile din Tabara Oxford Brookes 2023 (23 iulie – 5 august) acceseaza Google Photos sau Facebook

Tabara Oxford Brookes 2023 (23 iulie – 5 august) – Oxford, Anglia

N-o sa va vina sa credeti, dar noi ajungem primii la ore in fiecare dimineata! Astfel, dupa masa de pranz, am participat la doua activitati inedite si provocatoare. Muzeul Ashmolean ne-a condus prin istoria Egiptului si Greciei Antice, incantandu-ne cu minunatele galerii de arta ale barocului si picturii olandeze.

Rareori am trait experienta minunata a punting-ului pe raul Tamisa, unde o sumedenie de ratuste priveau curioase la umbrelele deschise deasupra capetelor noastre. Dupa-amiaza a fost un adevarat deliciu! Am vizitat Colegiul Saint John care se intinde cat vezi cu ochii, iar vizita in Piata Gloucester din Oxford ne-a dus cu gandul la cultura si civilizatia globala, constituind o adevarata lectie de istorie.

Turul orasului s-a incheiat cu un Scavanger Hunt, materializat in chestionarul pe care a trebuit sa-l completam. Aventura noastra continua!

Tabara Oxford Brookes 2023 (23 iulie – 5 august) – Oxford, Anglia

Activitatea la orele de vineri ne-a fost rasplatita prin muzica, dans si voie buna, cu o seara de discoteca pentru tineri.

Sambata, dupa orele de limba engleza, am fost sa vizitam orasul universitar Oxford. Am vizitat Science Museum si ne-am bucurat din plin de magia celei mai vechi gradini botanice din Marea Britanie, fiind si cea mai veche gradina stiintifica din lume.

Duminica am fost in excursii cu copiii, prima excursie a fost in orasul istoric Bath, oras renumit pentru Baile Romane ce dateaza din anii 43 î.Hr, fiind construit de romani datorita prezentei apelor termale. Am vazut renumita universitate din Bath si Catedrala Abbey Church.

Cat despre Londra? O maretie arhitecturala si culturala, un oras vibrant cunoscut pentru diversitate si pentru istoria bogata. Atmosfera cosmopolita si atractiile turistice au fost pe placul copiilor, iar ziua ne-a fost rasplatita cu o pizza mare, ce ne astepta calda in campus.

Luni, dupa-masa am experimentat activitatea Riddles Afternoon si Memory Capsule. Seara s-a incheiat cu jocuri distractive in parcul din apropierea colegiului.

Marti am completat turul colegiilor din Oxford, unde am fost impresionati de Colegiul Wadham. Cireasa de pe tort a constituit-o vizita la Christ Church College, un colegiu universitar renumit pentru curtea principala grandioasa si pentru corul catedralei. Studentii acestui colegiu servesc masa in renumitul Harry Potter Dining Hall!

In urma vizitei la Christ Church College, ne-a asteptat o cina delicioasa si un concurs de talente, unde ne-am folosit pianul din holul colegiului pentru a crea momentul muzical. William Shakespeare ne spunea ca „Lumea este o scena„, astfel, muzica si teatrul reprezinta o noua vocatie pentru multi tineri prezenti in tabara Oxford Brookes.

Miercuri, am luat parte la Taxi Driver Activity si History Challenge, unde am socializat si am petrecut timp de calitate impreuna. Copiii au primit certificatele, care atesta munca si efortul depus la orele de engleza, unde au evoluat si au lucrat impreuna atat de frumos, incat ceea ce au construit aici va ramane mereu cu noi!

Cu mare dor si nostalgie,

Group Leaders din Tabara Oxford Brookes 2023

Va invitam sa va bucurati de fotografiile din Tabara Oxford Brookes 2023 (23 iulie – 5 august) in albumele: