Tabără de grup New York Fordham University 28 Iulie -11(12) August 2019 (5)

Hello, avem zile pline aici, in tabara de limba engleza de la New York!

Dupa ce am vazut New York-ul de sus, pe pe Empire State Building, unde am facut multe poze, marti am fost sa vizitam Metropolitan Museum of Art. Ne-am grabit sa vedem cat mai multe galerii intr-o ora jumate, si am fost impresionati mai ales de sculpturile si grupurile statuare din perioada renascentista, de secol 19 si 20, dar si de galeria de arta egipteana si  cea de arta medievala.

Tabara de grup New York Fordham University 2019

Ne-am plimbat apoi prin Central Park unde ne-am oprit putin la locul comemorativ John Lennon si la statuia de bronz a  Alice in Wonderland with the Mad Hatter and the White Rabbit and the Cheshire Cat, din povestea lui Lewis Carroll. Ziua s-a incheiat la teatrul Gershwin, pe Broadway, unde am vizionat Wicked, un musical extraordinar, voci de exceptie, efecte, lumini si o scenografie nemaipomenite.

Da, dimineata avem cursuri si ne pregatim proiectul de final. Ne place la ore, ne place sa conversam cat mai mult in limba engleza, mai ales cu insotitorii de grup Alice si Meghan sau Angie. Alice e prietena noastra, sta cu noi  din prima zi, ne insoteste in excursii, la masa, la shopping, peste tot!

Miercuri a plouat toata ziua de pe la pranz pana seara, cand mai rare, cand mai incet. Dupa cursuri si masa de pranz, ne-am dus, totusi, la Gradina Zoologica din Bronx, la 10 minute de mers pe jos de Fordham University, unde stam.

Tabara de grup New York Fordham University 2019

Este una dintre cele mai vaste gradini zoologice din lume si am vazut reptilele( un crocodil imens!!), girafele, tigrii si ursii si alte animalute. Seara, am luat cina la Hard Rock Cafe.   Joi, din nou cursuri dimineata iar apoi pranzul si am luat metroul si apoi autocarul catre un faimos mall in New Jersey, cu multe magazine cu nume faimoase si mari reduceri si discount-uri, unde am facut cumparaturi pana seara.   Deja ne cuprinde tristetea ca mai sunt doar 2 zile pana la plecare…

Vă invităm să vă bucurați de pozele din tabara pe Facebook sau pe Google Photos!

Va imbratisam si….sa ne revedem cu bine!