Tabără grup Los Angeles Cal State University, 17-31 Iulie 2019 (3)

Dragi parinti,

Au mai trecut doua zile din tabara noastra din Los Angeles, care mai are putin si se apropie de sfarsit 😢. Copiii se simt foarte bine impreuna si au inceput, cu tristete, numărătoarea inversa.

De la ultimul nostru mesaj, am mai avut o mulțime de activitati interesante.

Vineri, dupa activitățile de dimineata din campus, am plecat in excursie la Hollywood si Beverly Hills. Am facut un tur cu autocarul pe bulevarde pe care le vazuseram doar in filme si apoi ne-am oprit in Beverly Hills. Am admirat luxoasele vitrine ale magazinelor si mașini pe care nu le vezi atat de des. Apoi am mers pe celebra ‘Walk of Fame’ si fiecare dintre noi am fotografiat stelele artiștilor preferați. Am luat cina la Hard Rock Cafe din Hollywood, dupa care ne-am mai plimbat si ne-am intors in campus.

Tabara California State University

Copiii au avut si ore sambata dimineata, iar dupa masa de pranz am plecat intr-un tur in centrul Los Angelesului. Am vazut primăria, gara centrala si clădiri care datează din secolul al XIX-lea. Apoi am vizitat observatorul astrologic Griffith, unde am vizionat si un spectacol de lumini.

Astazi de dimineata am inceput excursia cu vizita la Muzeul de Științe, unde am vazut naveta spațială Endeavour si, printre altele, am putut experimenta simulări de uragane si cutremure. Apoi am mers in Farmer’s Market, unde ne-am plimbat si am luat prânzul. Cine a dorit, a avut timp si de cumparaturi. Am încheiat ziua foarte frumos, pe plaja Huntington cu un foc de tabara.

Maine este o zi pe care o asteptam toti cu nerabdare, mergem la Universal Studios.

Pana la noi vesti si poze, vă invităm să vă bucurați de pozele din tabara in albumele de pe Facebook sau pe Google Photos.