Tabara Engleza, Irlanda, Dublin, University College, 29 Iul – 12 Aug (6)

Tabara Irlanda University College DublinTabara Irlanda University College Dublin

Dragi parinti, va relatam cateva aspecte ale aventurii noastre irlandeze din penultimele 2 zile din tabara Irlanda, University College Dublin!

Joi dimineata, dupa micul dejun am participat la orele de engleza, iar dupa masa de pranz am mers impreuna cu insotitorii nostri – activity leaders in Dublin City, unde ne-au fost puse la incercare spiritul de orientare in oras, capacitatea lucrului in echipa si nu in ultimul rand abilitatile noastre de fotografi participand la activitatea „Dublin City Scavenger Hunt”. A fost cat se poate de atractiv, alert si ne-a binedispus. Vremea a fost minunata!

Intorsi in campus, dupa masa de seara, toti cei prezenti, indiderent de nationalitate au vizionat intr-un frumos afiteatru videoclipurile facute – task primit cu doua zile inainte. Toate au fost bine realizate, iar ale noastre au constituit deliciul tuturor.

Ziua de astazi a inceput cu un bine meritat mic dejun si a continuat cu penultima zi cu ore de engleza. Dupa masa de pranz am mera in oras si am vizitat DUBLIN WAX MUSEUM -MUZEUL NATIONAL DE CEARA, o atractie intr-adevar interactiva, am stat face-to-face cu staruri de film si figuri proeminente ale politicii mondiale. Nu au lipsit, sculptate in ceara, nici figurile scriitorilor irlandezi Oscar Wilde si James Joyce, al carui muzeu il vizitasem de astfel cu cateva zile inainte. Am facut poze, ne-am amuzat teribil in Dracula’s Chamber of Horrors, ne-am facut propria noastra mana din ceara si ne-am cumparat masti. Expozitiile pe care le-am admirat acolo, atat educationale cat si distractive ne-au oferit sansa sa aflam mai multe lucruri despre istoria irlandeza, cultura si civilizatia acestui popor sau chiar sa descoperim lucruri interesante despre corpul omenesc. Pe fundalul unor sunete specifice am trait din plin experienta unor momente de neuitat si ne-am amuzat grozav. Seara s-a incheiat distractiv cu muzica, voie buna si dans.

Sambata vom petrece ultima zi in tabara. Ce repede a trecut timpul! Parca ieri am sosit aici. Au fost doua saptamani pline din toate punctele de vedere: lectii, vizite, excursii, activitati educative, sport si amuzament. A fost o tabara pe care am trait-o din plin, a fost o poveste frumoasa pe care ne-am mai dori-o!

Va multumim pentru tot, recunoastem ca ni s-a cam facut dor de voi, dragi parinti; duminica seara asteptam sa va imbratisam! Daca si voua va este dor de noi, va invitam sa rasfoiti albumul cu ultimele noastre poze.

„Gasca” Mirunette si al sau group leader

P.S. Pentru a fi la curent cu ce se intampla in tabara din Dublin, puteti accesa si albumul foto de Facebook si cel Google Photos, care va fi actualizat pe parcursul taberei cu noi fotografii!