Tabara Engleza, Canada, Toronto, Ryerson University, 2018, 22 Iul – 4 Aug (8)

Tabara Engleza, Canada, Toronto, Ryerson University

Noi vesti de pe teritoriile canadiene! Din tabara Canada, Toronto, Ryerson University.

Dragi parinti,

Suntem pe ultima suta de metri, cu emotii amestecate: ne va fi dor de noile noastre cunostinte, insa ne bucuram sa ajungem acasa, sa va revedemJ.

Astazi, am avut ceremonia de inmanare a certificatelor, ne-am fotografiat cu profesorii si am sustinut si un moment artistic, individual sau in grup, filmuletele cu siguranta va vor amuza.

Dupa amiaza am plecat in excursia Islands Tour, cu vaporul, care ne-a dus pe Insulele apropiate de Toronto, pe lacul Ontario. Unii au facut putina plaja si o balaceala, altii au explorat insula, altii au ales parcul de distractiiJ. A fost o iesire reusita, cu peisaje foarte frumoase si o relaxare binemeritata!

Seara am incheiat-o cu o etalare a talentelor copiilor (cine a dorit sa participe) si apoi discoJ. Maine incercam sa vizitam Parlamentul Ontorio, apoi vom hotari cum ne vom mai consuma timpul pana la plecarea spre aeroport.

Duminica la ora 20:00 vom ajunge in Bucuresti, la OtopeniJ.

Va imbratisam cu drag,

P.S. Pentru a fi la curent cu ce se intampla in tabara din Canada, puteti accesa albumele foto de Facebook si Google Photos, care vor fi actualizate pe parcursul taberei cu noi fotografii!