Tabara engleza, Anglia, Londra, Queen Mary University, 29 iulie – 12 august 2018 (7)

Tabara engleza, Anglia, Londra, Queen Mary University

Dragi parinti, aventura noastra londoneza continua si venim cu vesti noi din tabara Anglia, Londra, Queen Mary!

Ultimele doua zile au fost destul de incarcate. Ieri dimineata dupa micul dejun, ne-am reintalnit cu prietenul nostru metroul care ne-a lasat la statia South Kensington, destul de departe de campus, ca sa vizitam Natural History Museum.

Dupa ce am stat 10 minute la o coada ce parea interminabila, dar care s-a miscat foarte repede, am intrat in minunata lume a acestui muzeu.

Fiind un fel de Muzeu Antipa, dar nu chiar, am avut placerea sa vedem o sumedenie de animale, sa ne petrecem timp cu dinozaurii, sa aflam cum functioneaza corpul nostru, sa ne oprim pentru o mica gustare si sa facem un scurt popas la magazinul de suveniruri.

Aminteam mai sus de Muzeul Antipa, care este unul dintre preferatele mele din Bucuresti, toti copiii fiind familiarizati cu el. Acum va rog sa incercati sa va imaginati un Muzeu Antipa de trei ori mai mare, intr-o cladire cel putin impresionanta atat ca marime cat si ca stil arhitectural.

Varietatea exponatelor este incredibila, iar excursia a fost pe placul copiilor de la inceput pana la sfarsit avand ocazia sa se si joace cu unele exponate afland tot felul de lucruri interesante.

Dupa vizita la muzeu, am ajuns in campus unde am luat pranzul impreuna, iar eu i-am insotit pe copiii la ore. Unde am observat ca sunt cuminti si atenti, se ajuta intre ei, raspund corect si sunt implicati in activitati. De asemenea comunica atat cu profesorii nativi cat si cu ceilalti copii de alte nationalitati.

Orele la care participa sunt structurate in asa fel incat sa le stimuleze partea comunicationala, iar temele sunt alese special pentru acest lucru, ca de exemplu: mersul la cumparaturi, mersul la restaurant si comandarea mancarii, filme, descriere de obiecte si persoane, etc.

Ei se simt in largul lor la ore si revin cu placere de fiecare data.

La finalul orelor am mers la cantina si am luat cina impreuna.

Dupa cina am iesit din nou in oras, de data aceasta ca sa mergem sa ne plimbam cu telecabina. Drumul pana la telecabina a fost destul de interesant, deoarece a trebuit sa schimbam trei trenuri de metrou, desi era un drum scurt.

Odata ajunsi acolo ne-am urcat in telecabina, care era incapatoare, am reusit sa ne urcam toti zece! Desi drumul deasupra Londrei a fost destul de scurt, am avut ocazia sa trecem raul Tamisa si sa admiram orasul de la inaltime. Telecabina ne-a lasat langa faimoasa arena O2, unde au loc cele mai importante festivaluri si concerte din Londra. Spectaculos, din nou.

Asa am incheiat ziua de marti.

Azi am fost in vizita la muzeul figurilor de ceara Madame Tussauds. Din pacate aici coada de la intrare nu s-a miscat la fel de repede si am fost nevoiti sa asteptam destul de mult pana am intrat, dar asteptarea noastra a meritat pe deplin.

Inauntru am fost intampinati de o petrecere glamoroasa a la Hollywood si am avut ocazia sa ne facem poze cu actori faimosi ca: George Clooney, Brad Pitt, Angelina Jolie, Morgan Freeman, Nicole Kidman, Russell Brand, etc.

Dupa aceea am trecut in lumea lui King-Kong, ne-am intalnit cu familia regala, cu Henric al 8-lea, cu Picasso si Van Gogh, printesa Diana, o sumedenie de cantareti si multe alte figuri interesante.

Am fost plimbati cu taxiul prin Londra, din timpuri vechi pana in prezent, parcurgand toate evenimentele importante din viata orasului.

Dupa plimbare am fost invitati la film, unde i-am ajutat pe supereroii The Avengers sa salveze Londra din ghearele inamicului. Am fost zguduiti in scaune, stropiti, batuti de vant, toate aceste lucruri facand parte din efectele speciale ale filmului 3D pe care il vizionam.

Turul muzeului s-a incheiat cu cateva secvente din filmele Star Wars, copiii fiind foarte incantati de toata experienta iesind din muzeu cu zambetul pe buze.

Pentru diseara nu mai avem planificata nici o excursie, vom ramane in campus si vom participa la Open Mic Night, o seara de talente.

Revenim cu vesti si poze cat mai curand!

P.S. Pentru a fi la curent cu ce se intampla in tabara de la Londra, puteti accesa albumele foto de Facebook si Google Photos, care vor fi actualizate pe parcursul taberei cu noi fotografii!