Tabara engleza, Anglia, Londra, Queen Mary University, 29 iulie – 12 august 2018 (5)

Tabara Londra Queen Mary UniversityTabara Londra Queen Mary University

Dragi parinti, aventura noastra londoneza continua si venim cu vesti noi din tabara Londra Queen Mary!

Vineri am fost pe Oxford Street, celebra strada cu magazine care mai de care din Londra, unde copiii s-au relaxat dupa atatea vizite si plimbari. Din pacate nu am apucat sa imortalizam momentul in poze, dar va pot spune ca sunt foarte mandra de ei deoarece au cerut indicatii si au facut cumparaturi in engleza. Devin din ce in ce mai buni la nivel conversational.

Seara ne-am intors in campus unde dupa cina am mers la o super petrecere unde am dansat, am cantat si ne-am facut prieteni noi, atat brazilieni, cat si italieni si rusi.

Weekendul nostru a inceput in forta cu trezit devreme si imbarcat in autocar pentru a merge la Oxford. Unul dintre cele mai frumoase orase din Anglia. Copiii au fost foarte impresionati de arhitectura si vechimea cladirilor de acolo. Si desi a fost destul de cald si am mers foarte mult pe jos, au reusit sa isi creeze amintiri frumoase. Am vizitat mai multe colegii englezesti printre care amintesc: Trinity College, Magdalen College, iar cireasa de pe tort a consituit-o momentul cand am ajuns la Christ Church College, locul unde au fost filmate scenele cu sala de mese din filmul Harry Potter.  Din pacate nu am reusit sa intram inauntru, deoarece coada era foarte mare iar noi eram presati de timp. Dupa ce ne-am mai plimbat un pic pe la magazinele cochete din Oxford ne-am imbarcat din nou in autocar, iar doua ore mai tarziu eram in campus luand cina impreuna.

Seara ne-am delectat cu un film, o scurta comedie romantica pe care am vizionat-o cu prietenii nostri noi si pe care copiii nostri au recomandat-o. Toata lumea s-a simtit tare bine si am ras mult impreuna.

Duminica a inceput la fel de in forta, cu trezit de dimineata, mic dejun si plecat intr-o noua vizita. De data aceasta ca mijloace de transport am ales metroul si trenul (cred ca mai avem de incercat doar mersul cu autobuzul in Londra si le-am bifat pe toate). Dupa o calatorie un pic mai scurta ca cea de sambata, am coborat din tren la Windsor.

Un alt orasel foarte impresionant care gazduieste castelul Windsor, locul unde s-au casatorit de curand Printul Harry si Meghan. Dupa ce am stat un pic la coada ca sa intram, am descoperit o minunatie de castel, foarte impresionant atat pe din afara cat si pe dinauntru. Gradinile spectaculoase ne-au incantat privirile, camerele fastuase la fel, iar pasii ne-au fost calauziti de un audio guide foarte interesant si informativ.

Acum seara, ne-am intors in campus si participam la seara de sport.

Revenim cu mai multe informatii zilele ce urmeaza.

Zile insorite va dorim!

Cu drag, Catinca D – group leader tabara Londra Queen Mary University

P.S. Pentru a fi la curent cu ce se intampla in tabara de la Londra, puteti accesa albumele foto de Facebook si Google Photos, care vor fi actualizate pe parcursul taberei cu noi fotografii!