Tabara de ski si snowboard de la Verbier, Elvetia, 3-10 Feb – Mirunette 2018 (ziua 4)

tabara de ski si snowboard de la Verbier (ziua 4)tabara de ski si snowboard de la Verbier (ziua 4)

Dragi parinti, avem vesti si poze noi din tabara de ski si snowboard de la Verbier (ziua 4)!

Ne-am inceput ziua cu micul dejun si foarte nerabdatori sa mergem in excursieeeee! Astazi a fost o zi de pauza de la ski/snowboard, picioarele noastre s-au odihnit, aveam nevoie sa fim sinceri. 🙂 Am plecat dis de dimineata spre Italia, ne-am bucurat de peisajele superbe in drum, de muntii plini de zapada si de o vreme mai calduroasa decat cea din Elvetia! Am mers direct catre Castelul Fenis, un loc superb ce a apartinut unei familii foarte bogate care a avut curajul sa il construiasca la poalele muntilor, desi stiau ca pot fi atavati cu usurinta oricand. Am fost felicitati de ghidul nostru pentru ca am fost foarte atenti si cuminti cat a durat vizita.

La pranz ne-am oprit chiar langa castel si am mancat in aer liber, soarele era atat de puternic incat am avut senzatia ca suntem la picnic.

Am savurat o supa de rosii calda, apoi un sandwich si niste ceai englezesc. Am lasat loc si pentru pizza&inghetata. 🙂 Bineinteles ca nu puteam pleca din Aosta fara sa mergem la shopping. Am avut la dispozitie suficient timp cat sa ne oprim pentru o felie de pizza si inghetata la desert, apoi sa mergem pe o straduta plina de magazine si sa ne cumparam ce ne doream.

Pozele vorbesc de la sine, toata lumea si-a cumparat cate ceva si nimeni nu a plecat trist din Italia. ?

Drumul nu a fost foarte lung, asa ca am ajuns la fix pentru a manca cina la Verbier.

Si cei care au ramas pe partie s-au distrat de minune, vremea nu a fost cea mai prietenoasa, de dimineata a fost ceata, dar au profitat la maxim de instructori care au putut fi atenti doar la ei. 🙂 Am facut schimb si in aceasta seara, cei mari au mers la plimbare prin munti cu tortele, in timp ce cei mici au jucat jocuri in cabana.

A fost o zi destul de obositoare asa ca ne culcam devreme, maine trebuie sa fim in forma pentru o noua zi de schi/snowboard!

Mai jos câteva poze, așa cum v-am obișnuit, va veti putea delecta cu si mai multe poze in albumele de pe Facebook si Google Photos. Pentru detalii complete despre Tabara de ski si snowboard de la Verbier puteti gasi aici.

Pe curand!

Hugs&Kisses from The Mirunettes!

tabara de ski si snowboard de la Verbier (ziua 4)