Tabără de grup California State University, L.A. 10-24 Iulie 2019 (3)

Tabără de grup California State University, L.A. 10-24 Iulie 2019 (3)După un zbor lung, dar liniștit, visul american a devenit realitate pentru mulți dintre noi. Am ajuns cu bine pe aeroportul din L.A. și, ca visul să nu fie unul oarecare, prima excursie a fost în cele mai atractive locuri din L. A. : Beverly Hills și Hollywood.

California State University, în Los Angeles, „Orașul Îngerilor”, supranumit și „capitala creativității”, cu cei mai mulți artiști din întreaga lume, unul din 6 locuitori activând în domeniul  fascinant al creației artistice. Universitatea este la aprox. 30 de minute de centrul orașului, în apropierea însoritelor plaje californiene, locația este ideală pentru studenții care vor să descopere atât fascinantul Hollywood, cât și alte obiective celebre. Campusul oferă condiții de cazare și de studiu moderne, este dotat cu piscină, iar palmierii, cactușii și copacii violeți jacaranda însuflețesc mediul încântător.”

Dragi părinți,

După un zbor lung, dar liniștit, visul american a devenit realitate pentru mulți dintre noi. Am ajuns cu bine pe aeroportul din L.A. și, ca visul să nu fie unul oarecare, prima excursie a fost în cele mai atractive locuri din Los Angeles: Beverly Hills și Hollywood.

„…prima excursie a fost în cele mai atractive locuri din Los Angeles: Beverly Hills și Hollywood. „

În Beverly Hills, copiii s-au plimbat pe străzile cu vile impozante, au făcut cumpărături pe Rodeo Drive, au vizitat expoziția Louis Vuitton X, care celebrează 160 de ani de existență, au admirat cartierul artistic al orașului, străbătut de celebra Melrose Street, au văzut studiourile Paramount, unde se toarnă cele mai cunoscute filme americane, dar și Design District și simbolul de pe dealul Hollywoodului.

Beverly Hills

La Hollywood, am făcut un tur al celor mai cunoscute locuri în care pot fi întâlnite vedetele, precum și al localurilor pe care acestea le dețin. Apoi am coborât pe Walk of Fame, unde ne-am simțit noi înșine vedete, deoarece alți turiști își doreau să facă poze cu noi.

Ne-am oprit la steaua lui Marilyn Monroe, singura stea fixă de pe Walk of Fame, la Chinese Theatre, unde de-a lungul timpului și-au lăsat amprente personalități precum Michael Jackson, Robin Williams, dar și actori din filme precum Harry Potter sau Twilight. Ne-am fotografiat în față la Dolby Theatre, locul unde an de an se ține festivitatea de decernare a Oscarurilor, am luat cina la Hard Rock Cafe, lăsând apoi luminile și faima Hollywoodului în urmă, pentru că în ziua următoare ne așteptau alte momente unice. Priveliștea nocturnă a L.A.-ului ne-a încantat pe drumul de întoarcere.

În campus, copiii stau toți pe același etaj, în apartamente de 4 persoane (2 camere, baie, bucătărie, living), au piscina și terenul de baschet chiar lângă clădirea în care locuiesc, iar la restaurantul de tip autoservire găsesc mâncare pentru toate gusturile (pizza, burgeri, salate, mâncare chinezească, supe, dulciuri, înghețată etc.) Sunt încântați de condițiile din campus și de mâncare și se simt foarte bine împreună.

„În campus, copiii stau toți pe același etaj, în apartamente de 4 persoane (2 camere, baie, bucătărie, living), au piscina și terenul de baschet chiar lângă clădirea în care locuiesc „

În ceea ce privește latura academică, elevii au susținut testarea online și au obținut toți level 5 (cel mai înalt nivel la care se vor desfășura cursurile de limba engleză).

Grupul este unit, copiii relaționează frumos atât între ei, cât și cu copiii din Franța, Spania, Italia, Polonia, Senegal și Kazahstan, cu  care împart campusul. Activity leaderii îi apreciază pentru punctualitate, politețe și abilitățile de comunicare în limba engleză.

Așteptăm cu nerăbdare vizita la Universal Studios, precum și celelalte excursii care vor urma.

Năzbâtiile, sperăm noi, să fie minime, iar accidentele să ne ocolească. Până data viitoare, vă invităm să vă bucurați de poze pe Facebook sau pe Google Photos.

Știm că emoțiile sunt mari la majoritatea părinților și parcă acestea ne urmăresc peste tot, însă biroul nostru din Bucuresti este disponibil în permanență (telefonic, prin e-mail sau chat). Contactați-ne cu încredere pentru orice întrebare sau cerință, iar noi vom face tot ce putem pentru a vă fi de ajutor. Echipa noastră este la curent cu tot ce se întâmplă în tabără și ne va fi foarte ușor să ținem legătura în acest mod, pentru a fi siguri că informațiile care ajung la dumneavoastră sunt complete și corecte