Tabără de grup University College Dublin 28 Iulie -10 August 2019 (4)

News from Irlanda

Luni, 5 august 2019

Dragii noștri,

Dis de dimineața, după micul dejun, am mers în mare viteză la gară (exerciții cardio nu gluma, mulțumim Mikey!) de unde am luat trenul spre Malahide Castle & Gardens, intr-un orășel cochet la mare și o destinație favorită de vacanță. Am petrecut pe malul mării câteva ore, ne-am bălăcit, fugind de flux – apa creștea văzând cu ochii și noi ne retrăgeam spre mal încet, dar sigur. A fost o experiență unică! Am vizitat castelul (vechi de 800 de ani) și grădinile, precum și sera cu fluturi. Am făcut și picnic pe iarbă. Parcă eram într-o poveste! La întoarcere, după cină, ne-am odihnit, ducându-ne la culcare mai devreme decât de obicei.

Tabara de la Dublin Irlanda Mirunette 2019

Marți, 6 august 2019

De dimineață am fost la Epic Museum, muzeul care spune povestea emigranților irlandezi din toată lumea. Muzeul este un tărâm interactiv al tehnologiei de ultimă oră. Fiecare dintre noi a avut un pașaport fictiv pe care l-am ștampilat in fiecare zona a muzeului și ne-am jucat cu tot felul de device-uri digitale, descoperind detalii interesante din istoria Irlandei, muzica și dansuri tradiționale, design și politica (Știați faptul ca 22 președinți americani au rădăcini irlandeze?). După vizită, am făcut shopping în centrul de deasupra muzeului. Dupa prânz am mers la cursuri, unde avem colegi noi in clase. Seara am făcut avut “Film Making”, o activitate unde ne-am împărțit pe echipe și am realizat niște filmulețe foarte amuzante în campus. Detalii despre acestea vor urma!

Miercuri, 7 august 2019

De dimineață am avut program flexibil: am jucat baseball și rugby, iar întrucât vremea irlandeza e foarte capricioasa, am putut alege sa vedem un film, la caldurica 🙂 Seara am participat cu mic, cu mare la MLI games. Am creat litere umane pe malul lacului, am alergat, am stat pe iarbă, am dansat și am protejat „puiul” – un ou, îmbrăcându-ne cu cât mai multe haine (un joc tare simpatic, spre amuzamentul tuturor).

Tabara de la Dublin Irlanda Mirunette 2019

Pana la noi vesti din tabara de la Dublin, vă invităm să vă bucurați de pozele din tabara de la Dublin in albumele Facebook sau Google Photos!