Tabără grup Los Angeles Cal State University, 17-31 Iulie 2019 (2)

Dragi parinti,

Suntem la sfarsitul unei alte zile pline de activitati! Dupa cursurile din aceasta joi dimineata, la care, dupa cum ne-au spus profesorii americani, copiii noștri se implica si se remarca prin participare, am plecat spre doua dintre cele mai renumite dintre plajele californiene: Malibu – cunoscuta din filme si ca reședința a multor celebritati, si Santa Barbara.

Dupa cum stiti, cursurile de limba engleza au inceput luni. Dupa amiaza au avut activitati in campus: baschet, volei, fotbal, înot, plimbări si socializare cu copiii de alte naționalități.

Marti au avut ore atat de dimineata, cat si dupa amiaza, întrucât uneori suntem plecati din campus de dimineata pana seara.

Miercuri a fost o zi foarte variata. Am inceput cu o vizita la celebrul muzeu Getty, care pe lângă arhitectura si exponate, se remarca prin grădinile superbe prin care s-au plimbat si au facut nenumărate poze. Apoi am fost la Venice Beach, unde cei mai multi dintre noi am intrat pentru prima data in oceanul Pacific.

Prima data la ocean am ajuns duminica, cand am fost la Mission Beach si la La Jolla, unde am admirat focile si ne-am dus in parcul de distractie de lângă plaja. Apoi am vizitat cartierul vechi al orașului San Diego, extrem de pitoresc cu influența sa mexicana. Seara am luat cina la restaurantele de pe malul oceanului.

Copiii sunt veseli si sanatosi si se bucura din plin de aceasta experienta americană! Inclusiv mancarea este de excepție: extrem de variata si gustoasa. Aveti in fotografii optiunile pentru micul dejun, va vom trimite poze si de la pranz si cina.

Pana atunci, vă invităm să vă bucurați de pozele din tabara in albumele de pe Facebook sau pe Google Photos.

Cu bine!

Salutari de la copii si de la noi, de pe coasta californiana! 😉🤗