Tabara de vara limba germana Lindenberg, Germania 2015 – Mesaj Group leader (V)

Tabara de vara limba germana Lindenberg, Germania 2015

Dragii nostri parinti,

Ziua 10, Marti – dar nu trei ceasuri rele 🙂 – ne-a intampinat cu raze calde de soare, raze ce ne-au insotit pe tot parcursul amiezii, iar dupa terminarea orelor de curs, desi incepuse sa se innoreze, am plecat in drumetie catre lacul Waldsee. Acolo am inotat, am mancat inghetata, am baut suc, ne-am socializat si am aflat lucruri noi unii despre altii. Cei care au ramas in campus au jucat baschet, volei, badminton sau au fost la piscina. Dupa cina si ora de teme a venit randul activitatilor de seara. Unii au pictat tricouri, cani sau sacosele, altii au inotat in piscina sau au practicat diverse sporturi. Atractia serii insa a fost turneul de tenis de masa unde concurenta a fost una acerba, castigatorul fiind in final un rus. Maine mergem in excursie la Friedrichshafen! O sa primiti vesti curand asa ca nu fiti nerabdatori. Ne vom bucura de peisaj si pentru voi, cei ramasi acasa.
IMG_1015 IMG_1018 IMG_1029A sosit si ziua ultimei excursii din aceasta tabara in Ziua 11. Dupa orele de curs am mancat cu totii si mai apoi ne-am echipat pentru drum. Afara ne asteptau deja trei autocare care sa ne duca la Muzeul Zeppelinului, la Muzeul Dornier sau la Muzeul Scolii din Friedrichshafen, fiecare la fel de interesant. Dupa vizitare am mers cu totii in portul orasului, unde urcati intr-un turn de metal am admirat panorama superba a intregii urbe. Pentru ca shopping-ul nu putea lipsi, am dat o tura si prin zona pietonala, plina de magazine, de unde de data aceasta am plecat mai putin incarcati. Drumul de intoarcere a folosit ca moment de respiro, pentru ca dupa ora de teme am avut o bogata paleta de activitati: inot, sauna, gatit, confectionarea de brelocuri sau figurine din margele, jocuri de societate sau diferite sporturi, activitati pe care nu le puteam rata. In incheiere dorim sa ii uram a mia oara La multi ani colegului nostru Iulian, pe care l-am serbat astazi si in cadrul cinei. Sa fie sanatos si sa se bucure de momentele frumoase pe care viata i le ofera!

IMG_1005 IMG_1006 IMG_1017

Pe curand,

Dafni si Loredana, GL in tabara Lindenberg

P.S. Mai multe fotografii puteti vedea in albumul nostru de pe Facebook dedicat taberei de limba germana de la Lindenberg!

Vrei sa petreci si tu astfel de momente intr-o tabara de limba germana in Lindenberg, Germania? Rezerva un loc aici – http://www.mirunette.ro/tabere-internationale/tabara-de-grup-limba-germana-lindenberg, iar urmatoarele poze vor fi si cu tine. 😉

Oferta completa de tabere in Germania o gasesti aici.