Tabara de Engleza Cal State University, 01-15 Aug 2017 (3)

Cal State UniversityCal State University

Continuam aventura noastra californiana in tabara de la Cal State University cu o vizita interesanta la observatorul Griffith, care este cel mai vizitat observator public din lume. De la înălțime am putut admira panorama orașului Los Angeles cât și dealul cu celebra inscripție Hollywood.

Unii am mers la spectacolul de la Planetariu, pe când alții au aflat o mulțime de lucruri despre spațiu și planete,minunandu-se de telescopul urias cu o lentila de 12 Inch.

Următoarea zi, după micul dejun, am plecat intr-o excursie de o zi intreaga in San Diego, al doilea oraș ca mărime din California. Prima oprire a fost La Jolla sau bijuteria orașului San Diego. Am pozat focile ce se bucurau de razele soarelui pe stâncile care se ridicau deasupra valurilor.

Mission Beach a oferit ocazia celor mai curajoși dintre noi sa se dea in cel de-al doilea cel mai vechi rollercoaster, cu structura din lemn chiar! Alții dintre noi s-au plimbat pe plaja și au gustat un churros mexican autentic.

San Diego și-a arătat ambele fete, însă cred ca toți am avut același favorit: Old Town San Diego! Combinația de mici magazine locale cu rochițe mexicane, tarabele cu bijuterii tradiționale, arhitectura cu influente hispanice, totul se îmbina armonios. Sa nu uitam de mâncarea tradiționala mexicana pe care fiecare dintre noi a încercat-o, fie un burrito sau tacos.

In următoarea parte ne-am bucurat de contemporanul San Diego, de shoppingul și de străzile moderne.

Duminica,am fost plecați intr-o excursie de o zi in Los Angeles și la plaja Huntington.

Ne-am oprit la California Science Center, unde am văzut naveta spațială Endeavour, am experimentat in simulatoare uragane sau ieșirea in spațiu. Am plecat către Farmer’ s Market, un punct popular de întâlnire al locuitorilor orașului de când s-a deschis in 1934. Lângă Farmer’ s Market se afla the Grove, o zona bine cunoscuta pentru shopping, cu firme celebre.

Apoi am plecat intr-un tur cu autocarul al centrului orașului, ținta finala fiind plaja Huntington. Majoriatatea au mers la plaja, seara încheindu-se cu un foc de tabara, in jurul căruia am luat cina și am mâncat bezele pe băț. Ne-am întors in capus după o zi frumoasa, plină de noutăți și cumpărături.

Keep in touch!

The Group Leaders & The Mirunettes

Pentru a fi la curent cu ce se intampla in tabara de la Cal State University, Los Angeles 2017, puteti accesa albumele foto de pe Facebook sau Google Photos care vor fi actualizate pe parcursul taberei cu noi fotografii!