Mesaj si poze din tabara de la Cambridge 14-28 august (2)

Stimati parinti,

Ne bucuram sa va impartasim cele mai recente vesti din tabara de la Cambridge! Ultimele zile au fost mai aglomerate, in special weekend-ul (cu cele 2 vizite la Londra); dar chiar daca suntem un pic obositi, nu ne plangem ðŸ™‚

Sambata a fost prima excursie full-day, la Londra. La 8:30 dimineata, tot campusul era in 3 autocare, pe drumul spre Londra! Autocarele ne-au lasat la Buckingham Palace, unde am salutat-o pe Regina, iar apoi ne-am indreptat pe jos, prin St James’s Park, spre Big Ben si Houses of Parliament. Dupa ce am facut cateva poze, ne-am continuat drumul pe langa Downing Street, spre Covent Garden. Aici, toata lumea a avut 2 ore timp liber, dupa care ne-am indreptat spre British Museum, unde am vazut mumiile egiptene, celebra Piatra Rosetta sau istoria Greciei Antice. La ora 16:30 eram toti inapoi in autocare, pe drumul de intoarcere spre Cambridge.

Cu toate acestea, o zi intreaga nu a fost de ajuns, astfel incat duminica dimineata eram iar in Londra (de data aceasta cu trenul), unde ne-am impartit in 2 grupuri: o parte ne-am bucurat de privelisti incantatoare asupra Londrei din London Eye, iar ceilalti ne-am fotografiat cu celebritatile replicate in celebrul muzeu Madame Tussaud’s. In a doua parte a zilei ne-am regrupat pe Oxford Street, unde ne-am bucurat de reducerile de sezon!

Astazi (luni 22 august) toata lumea a avut orele de engleza dimineata, iar dupa pranz ne-am impartit intre River Walk, Cricket sau Mystery Activity.

Revenim cu mai multe poze si vesti in urmatoarele zile.