Mesaj si fotografii din tabara de iarna Fort Lauderdale – Florida SUA 2014 (8)

Dragi parinti,

Ieri seara am fost niste super staruri! 🙂

Dupa cursuri, Pool Party si cina la ora 8:00 PM sharp ne astepta in fata hotelului o …limuzina!!

Am facut poze, am pus muzica, am dansat pana am ajuns in Miami!. Ne-am plimbat pe cea mai cunoscuta strada cu multe magazine (toate deschise noaptea) si restaurante, am asistat la un show al unor street perfomers haiosi, ba chiar am ajuns si pe plaja, doar seara s-a numit Miami Beach by Night 🙂

Tot ieri am sarbatorit-o pe Irinaaa!!! care a implinit 14 anisori!! 🙂

Pentru ca am vrut sa ii facem o surpriza, nimeni nu i-a urat la multi ani toata ziua. Draga de ea era atat de tristuta si ne tot batea apropouri ca este ziua ei, insa noi ne-am tinut tare (desi greu ne-a fost sa ne abtinem) pana seara in timpul cinei. Imediat cum am terminat de mancat, Deni a plecat cu Irina pana in camera, timp in care noi am scos baloanele, ne-am pus Bday Hats, am adus tortul, am aprins lumanarile iar in cand Irina s-a intors si am inceput toti sa ii cantam La multi anii! si Happy Birthday! i s-a luminat fata de fericire! :))

Am pupat-o, am transformat-o in printesa iar ea ne-a rasplatit cu un zambet larg, emotie si bucurie!

La multi ani, Irina!!!

Astazi mergem la Aventura Mall –  cel mai celebru mall din Miami, iar maine avem excursie de o zi intreaga la Key West – beutiful way to end this wintercamp.

Va trimitem multe imbratisari!

Oferta completa de tabere in SUA o gasesti aici.