Mesaj din tabara de vara Oxford, Dragon School, 03-17 august 2012

Heeeellloooooo de la minunata Dragon School :),
Noi ne pregatim acum de lights out :), daaar, inainte de asta nu puteam sa mergem la somn daca nu va povestim ce bucurie a fost inca din prima zi.
Zborul a fost cam lung  :), la un moment dat am simtit ca ne plictisim, dar pana la urma a fost ok. La aterizare tot avionul a izbucnit in aplauze si a fost o mare distractie :). Am calatorit cu olimpicii de la canoe (yuuhuu), cu care am facut poze in aeroport! :D. Ne-am intalnit rapid si cu cei de la SBC, erau deja acolo, ne asteptau cu placuta in brate :). Am calatorit cu autocarul pana la Oxford, iar de data asta nu am mai avut timp de plictiseala, am trecut la lucruri serioase, adica SOMN de voie pentru o ora :).
Primul lucru cand am ajuns la scoala, Faye ne-a dat un plic maaaaare in care am strans pasapoartele pe care le-am inchis in seif. Apoi am strans si banutii – fiecare are un plic, cu suma depusa initial si apoi, mai jos, o evidenta cu suma luata din plic/zi (adica in data x, am luat suma y si am ramas cu z :); astfel fiecare stie cand a luat, cat a luat si cat mai are). Ne-am si cazat :). Fetele stau in Gherwell House (Denisa cu Teo intr-o camera + inca 5 fete de alte nationalitati; Ana cu Elena in alta camera cu inca 4 fete de alte nationalitate, iar Maria cu fete de alte nationalitate), Andrei, Alex si Vlad stau in Gunga Din House (Alex si Vlad impreuna in camera, dar impart camera si cu inca 2 baieti chinezi), iar Luca si Robert in School House (si ei impart o camera de 9 copii 🙂 ).
Avem un peisaj de-a dreptul mooortaaalll, extrem de mult verde, extrem de multe terenuri (baschet, cricket, tenis, volei), iar curtea scolii este linaaa de flori! Este minunat! Iar casele copiilor au toate facilitatile – de la bucatarie, la common room unde baietii au masa de fotbal, masa de biliard si clape, iar fetele muuulte fotolii colorate, TV, coltisoare cu jocuri sau unde sa stea in liniste.
Dupa ce ne-am instalat si fiecare a vazut unde sta si cum, am coborat si ne-am alaturat celorlalti copii la activitati – am fost la baschet, la film sau ne-am plimbat prin imprejurimi. Apoi la 18:30 am luat cina, iar ultima activitate de seara inainte de culcare a fost alegere intre fotbal, inot, film sau rounders. Fiecare a ales astfel: Luca si Robert au fost la fotbal; Maria, Teo si Denisa au fost la film; Ana, Elena, Alex si Vlad s-au balacit in bazin :). Au sosit cu limbile pana la genunchi inapoi in common room (daa, avem un common room unde ne intalnim inainte de fiecare activitate si ne impartim pe grupe), unde am incheiat seara.
Vrem sa va spunem ca staff-ul este extrem de atent, extrem de vigilent, foarte creativ, glumet, deschis, dar mai ales jucaus! Sunt pe-o minte cu noi de multe ori, rad mult, ne fac sa radem mult :). Maine dimineata avem testul de engleza. Apoi mergem la ore, iar dupa-masa avem excursie prin Oxford.
Va tinem la curent, Scriem si maine :),
Va imbratisam cu maaare draaag,
Diana si cei 10 magnifici :)!!!