Mesaj din tabara de vara Oxford Brookes, 29 iulie – 12 august 2012

Buna ziua,

Ne-am intors intregi de la Londra, dupa doua zile de maraton, in care mai mult am alergat pe strazi… Dar a fost foarte frumos, copiiilor le-a placut si seara parca nici nu mai simteau oboseala. Sambata am avut putin ghinion, s-a stricat autocarul cu care plecasem si dupa cam o ora de intarziere am ajuns la Londra unde am plecat intr-o calatorie cu vaporasul pe Tamisa. Am vazut astfel cateva obiective importante: London Eye, Casa Parlamentului, Big Ben, Catedrala Westminster, Turnul Londrei, etc. Apoi am mers pe jos spre Oxford Street pentru o partida de cumparaturi. Dupa o ora de mers pe jos, va inchipuiti ce chef mai aveau baietii de asa ceva… Fetele insa erau in forma, si practic am alergat spre un magazin de haine foarte ieftin, ca sa avem mai mult timp de shopping… Apoi alta ora de mers pe jos inapoi la autocar… Macar vremea a tinut cu noi, a fost foarte bine si sambata si dumunica mai ales. Sambata a fost foarte aglomerat, aproape ca ne loveam de oameni pe strada, dar duminica a fost foarte lejer, probabil majoritatea turistilor erau la JO. Duminica am inceput cu o ora de cumparaturi (ne-am intors in magazinul cel ieftin din Oxford Street) apoi am vizitat muzeul figurinelor de ceara, am stat 2 ore inauntru, pentru ca in afara de figurine existau si multe alte atractii (am vizionat un filmulet 4D cu eroi din desene animate, am trecut printr-o casa a groazei asemanatoare celei de la Bran, si am urmarit dintr-un trenulet o reconstructie a Angliei din perioada victoriana pana in prezent). Copiii au fost foarte incantati. Apoi am mers la Turnul Londrei care este de fapt o cetate foarte mare care trebuia vizitata pe indelete in vreo 3 ore. Din pacate copii erau destul de obositi si nu am stat decat o ora si jumatate, dar am incercat sa vedem asa pe fuga cat mai mult… Ultimul obiectiv a fost Palatul Buckingham care era surprinzator de liber, ghidul nostru a spus ca nu a vazut niciodata asa de putini oameni acolo…Pana la urma olimpiada a fost in favoarea noastra, mai ales duminica cand tot orasul era foarte putin aglomerat. Duminica am mers cu metroul, de aceea am putut vedea atat de multe locuri, chiar daca 3 obiective nu par deloc multe… Joi mai avem o vizita la Londra care este totusi optionala, o plimbare prin oras seara, care costa 12 lire, transpotrul. O sa vorbesc cu copiii sa vedem daca mai vor, dar seara s-ar putea sa fie chiar aglomerat…

In ceea ce priveste cursurile, au avut loc schimbari. In primul rand acum invata dimineata, si in al doilea rand s-au mai comasat din clase pentru ca unii elevi au plecat acasa. Oricum Mihai a urcat si el un nivel inca de vineri. Astazi cand o sa termine cursurile, o sa-i intreb cum este in noua clasa, daca sunt probleme. Nu pentru toti insa o sa fie schimbari. Va mai scriu detalii referitoare la cursuri maine.

Dupa amiaza vom merge din nou in Oxford unde avem de vizitat Carfax Tower (?). O sa vedem despre ce este vorba…

Nu va faceti griji, copiii sunt foarte bine, chiar daca in poze par putin mai tristi uneori, sunt doar putin obositi…sau putin mai mult… Dar asta e toata distractia, tot farmecul, sa faca cat mai multe lucruri in cat mai putin timp…O sa doarma o saptamana la intoarcere.

Va trimit cateva poze, dar sa stiti ca nu sunt deloc cooperanti, cand le spun sa stea la poza de grup parca le dau cu ceva in cap, mai ales baietii…:D big grinOricum sunt niste draguti toti, m-am atasat foarte tare de ei.

Ne mai auzim maine.

Anamaria  (Group Leader tabara de vara Oxford Brookes University)