Tabara Engleza, Anglia, Londra, Haileybury College, 29 Iul – 11 Aug (3)

Londra

„Dear all”, va salutam din tabara Londra, unde e insorit!

Dupa cum ne asteptam, copiii au învățat deja mersul lucrurilor; adică știu ce cursuri/activități au, unde se desfasoara fiecare activitate, la ce oră să fie la masă – totul merge exact așa cum trebuie din acest punct de vedere. Staff–ul este foarte organizat, totul merge ceas! ei sunt foarte incantati atat de cursuri cat si de activitati (zumba, escalada, circus skills, painting, etc)

Ieri am vizitat faimosul Cambridge! Dupa micul dejun, am plecat la Cambridge cu autocarul. Drumul a decurs fără probleme. Excursia noastră a început cu un tur al celor mai prestigioase facultăți, unde copiii s-au bucurat de istoria și arhitectura acestora. După acest tur, am mers cu barca pe râul Cam – li s-a explicat la cursuri cum se face „punting”; asadar, s-au urcat în bărci și au „vâslit” singuri. A fost o experiență foarte frumoasă și amuzantă. S-au descurcat de minune! Înainte de a pleca inapoi spre campus, am avut timp de cumpărături în Cambridge. Au fost în grupuri, nimeni nu a mers singur. Imediat după ce ne-am întors am mers la cină, după care fiecare casă a avut o ședință unde li s-au adus din nou la cunostinta regulile de convietuire in intelegere si respect cu celelalte nationalitati, de curatenie si procedura in caz de incendiu – da! Vom avea un exercitiu de evacuare in caz de incendiu 🙂

După această ședință am fost nevoite să intrăm la băieți în camere. Am găsit o dezordine foooarte mare! Atât de mare, încât femeile de serviciu au refuzat să intre să facă curățenie!! Am discutat cu băieții și sperăm ca totul să se rezolve. Pentru a-i motiva să mențină ordinea le vom aloca câte 5 „house points” pentru fiecare cameră curată. Ulterior ei pot câștiga cu aceste puncte, competitia pe case.

Seara, au participat la activitatea „Race night”, care a fost foarte distractivă pentru ei. Au avut puncte pe care le puteau folosi să parieze la curse de cai. A fost super! Am avut și câștigători! Dar, cel mai important este ca s-au distrat!

Mâncarea este foarte bună și foarte diversificată. Până în acest moment am avut ceva diferit  si foarte gustos la fiecare masă, în fiecare zi! cu siguranta o sa ne intoarcem cu cateva kg in plus! :)))) asta daca nu ne duce teacher Luciana  la plimbari prea lungi prin Londra sau prin padurea din apropiere:)))  By the way, campusul Haileybury este situat langa Hertford Heath Nature Reserve ( Hertford Heath | Herts and Middlesex Wildlife Trust – to whom it may concern!)))

Speram sa va placa pozele de la Cambridge! Maine, 2.08, vom avea o excursie de jumătate de zi la Londra! Revenim vineri cu vesti si poze din Londra!

Hugs and kisses,
Ana si Luciana

Va lasam sa va bucurati de pozele din tabara Anglia, pe care le regasiti in albumul de Facebook (click pe link).

P.S. Pentru a fi la curent cu ce se intampla in tabara de la Haileybury College, puteti accesa si albumul foto de Google Photos, care va fi actualizat pe parcursul taberei cu noi fotografii!