Tabara engleza Miami, Fort Lauderdale, SUA, vara 2015 – Mesaj Group Leader (I)

Dragii nostri parinti,

Soare, muuuult soare, palmieri, ocean, valuri, nisip, fantani, piscina, distractieeeee – cam asa arata prima noastra zi de tabara :D. Inca resimtim diferenta de fus orar, insa energia locului ne tine constant in priza :).

11830927_909695052402800_1391042760_nAseara am ajuns dupa un drum luuuuuung tare… obositi… insa Miami scaldat in lumini a facut sa uitam pentru un timp de asta :). Am fost intampinati de 2 membrii ai staff-ului si soferul autocarului care s-au asigurat sa avem un drum safe si placut pana la hotel.

Ah, hotelul :)! O priveliste superba in curtea lui interioara (unde luam micul dejun), lifturi cu sticla de unde vedem palmierii si fantana din curtea interioara, iar camerele noastre imense, cu paturi imense, inalte si extreeeem de confortabile :)). Insa pana sa ajungem la a admira locatia, „casa” noastra pentru urmatoarele zile, am fost asteptati de intreg staff-ul scolii, in primul rand cu o masa copioasa, apoi cu instructajul si repartitia pe camere.

11846147_909694192402886_1507507415_nA urmat apoi o noapte… agitata pentru unii dintre noi :)). Inca suntem jet lagged, motiv pentru care la 5 dimineata suntem in picioare :)). Insa late morning-ul si programul de azi ne-a permis sa ne refacem putin :). Astfel ca, dupa micul-dejun (bogat cu cereale, lapte, omleta, traditionalul bacon, carnati, si mai traditionalele pancakes, paine, toast, unt, jams si fructe), am mai avut putin ragaz pana la momentul testariiii :D.

11830890_909695105736128_1576069965_n10:30 ne-a gasit la Receptie, asteptand microbuzele care ne duc la scoala. Cursurile se tin la 15 min de hotel. Iar acolo ne-a asteptat cu o prietenoasa primire directorul scolii cu care am si dat testul de lb. Engleza :). Pssst, asa ca din spatele cortinei, va putem confirma ca directorul are deja preferati printre elevii Romani, extreeem de buni la Engleza, dar si degajati si cu care se poate purta o frumoasa conversatie 🙂 (me so proud, sunt ai nostri )

Pranzul il luam la cantina scolii la 5 minute de mers pe jos de cladirea unde se tin orele. Desigur, intotdeauna in grup organizat.

Dupa ore si pranz a urmat si prima noastra activitate :). Si pentru ca azi a fost mai mult o zi de orientation si recuperare :)), am fost la o dupa-amiaza relaxanta la plaja din apropiere, unde ne-am bucurat de prima noastra baie in ocean :P.

Albert are o energie extraordinara si a castigat titlul de cel mai prietenos si sociabil dintre noi 🙂 – nici n-am ajuns bine, ca el deja vorbea cu membrii staff-ului, apoi astazi a jucat football pe plaja cu copiii internationali.

11805996_909696049069367_1191565094_nPentru cina ne-am intors la hotel, unde ne astepta prea-deliciosul fish & chips si ultra-apetisanta pizza :)) (desigur, varietatea era mai mare – orez, legume, supa, fructe – insa asta seara nimic n-a putut concura cu aceste 2 meniuri :)) ).

De maine vom incepe cursurile si excursiile :D, asa ca asteptam nerabdatori programul.

Pana atunci, ca imbratisam cu drag.

Enjoy our facebook album cu muuulte poze postate chiar de la noi aici.

Urmariti cu regularitate blogul Mirunette pentru ca vom posta constant mesajele insotitorului de grup si poze din tabara! 😉

P.S.: Mai multe poze puteti vedea in albumul nostru de pe Facebook dedicat taberei de limba engleza de la Fort lauderdale Miami, 2015 –  AICI!

Vezi oferta actualizata de tabere in SUA.