Tabara de Engleza Rider University, New York, 2017, 02 -16 aug Mirunette (4)

rider universityrider university

Good morning! Iata-ne inapoi in campusul Rider University dupa doua zile la Niagara Falls si o noapte de vis petrecută la Marriott!

Am plecat duminică dimineata la 9.00 spre Cascada Niagara si am călătorit aproximativ 8 ore, dar nu a fost plictisitor. Se vede in video clip- uri. Am vizitat cascada de pe partea americana si apoi am servit cina la Hard Rock Cafe. Apoi am avut timp pana la 10.00 noaptea sa vedem cascada in splendoarea ei luminată multicolor. A fost fantastic! Ne-am cazat la Marriott.

Dimineata am plecat la 9.00 sa facem plimbarea cu vaporul sa vedem cascada cat mai aproape. A fost iarasi… fantastic! La 12.30 am plecat spre tabara de limba engleza din New York. Am ajuns obosiți dar nu suficient de obosiți ca sa dormim. Asa ca am mai fost la petrecerea de karaoke. La 12.00 a fost stingerea ca sa ne odihnim pentru cursurile de limba engleza.

Cam atât pentru moment.

Cu mult drag, de aici din New York!

Mary si cei mai simpatici Miruneti

Pentru a fi la curent cu ce se intampla in tabara de la Rider University, New York , puteti accesa albumele foto de pe Facebook, sau Google Photos care vor fi actualizate pe parcursul taberei cu noi fotografii!