Tabara Londra, Edinburgh, Cardiff – 3 Capitale (tabara limba engleza) – V

IMAG0774

Buna seara pentru ultima oara de pe meleagurile Scotiei!

A fost o experienta foarte placuta sa ne aflam in Edinburgh, care a avut un farmec aparte, probabil si din cauza festivalului care a adus si mai mult farmec si culoare. Toti suntem tristi ca plecam de aici dar in acelasi timp stim ca mai urmeaza sa vedem si alte locuri frumoase asa ca ne consolam cu idea.

O sa va pun la curent acum cu ce am mai facut intre timp. Am fost la spectacolul ‘Bears in Space’ in care intamplarea a facut sa joace un actor foarte cunoscut copiilor care l-a jucat pe  tanarul dar malitiosul King Joffrey Baratheon din serialul American ‘Game of Thrones’. Cand l-au vazut au fost in al noualea cer, au facut poze cu el dupa show si apoi toata seara erau parca in stare de soc, gandindu-se ce norocosi au fost ca au putut sa-l vada si sa faca poze cu el. Deci seara a fost un success!

Seara urmatoare, adica ieri, am avut un invitat special in campus care a incercat sa ne invete cateva dansuri traditionale scotiene (aveti cateva filmulete). Majoritatea copiilor, s-au distrat de minune,.. Astazi copiii nu au mai avut lectii decat dimineata asa ca am putut sta mai mult in oras unde am vizitat National Scottish Museum. Muzeul a fost foarte frumos, asemanator unui muzeu de istorie naturala dupa cum  puteti vedea si in poze.

Astazi a fost ultima zi de cursuri, au mai ramas doar sesiunile de proiecte si toata lumea cred ca este fericita din aceasta privinta, inclusiv eu, deoarece a trebuit sa fim mai dure cu ei, sa se trezeasca la timp, sa nu intarzie la ore, sa coopereze cu profesorii, etc. Dar totul a fost bine in final, copiii au fost grozavi si cativa au impresionat cu adevarat profesorii cu maturitatea de care au dat dovada in timpul orelor. In seara aceasta copiii au participat la un Talent Show si castigatorul a fost bineinteles unul dintre ai nostri, si anume Vlad D. care a facut un truc de magie cu carti de joc! Mititelul, era asa de emotionat inainte de a incepe, nu cred ca a dormit toata noaptea, a exersat incontinu !

Maine vom pleca de dimineata, chiar dupa micul dejun si ne asteapta un drum de 4 ore cred pana la Districtul Lacurilor. Dupa amiaza vom avea o plimbare cu vaporul pe unul dintre cele mai mari lacuri, Windermere iar seara vor avea o alta sesiune de proiecte despre poetii britanici care au scris poezii despre aceste lacuri.

Pozele trimise sunt cu campusul, de la plaja (am reusit sa mergem ieri cu totii), cu seara sportiva si cateva din oras si de la muzeu. Seara am avut parte de o cina reusita!

Cam atat de pe la noi, va mai tin la curent in zilele urmatoare.

Cu drag,
Anamaria (GL)

IMAG0747 IMAG0749 IMAG0765 IMAG0768

CLICK AICI pentru mai multe fotografii – ultimele poze primite se afla la finalul albumului foto