Tabara lb engleza University of Edinburgh, Scotia (5)

Ne aflam deja la sfarsitul primei saptamani, nici nu stim cum a trecut timpul. Ne simtiti tare bine, parca am fi prieteni de ani de zile.
Profesorii sunt super, radem, vorbim, invatam si chiar merg cu noi in excursii ceea ce e un mare avantaj.

Ieri si azi au fost zile dedicate excursiilor 😉

Sambata am fost la Stirling, oras istoric ce s-a dezvoltat in jurul castelului cu care nu am ratat sa ne pozam.
In autocar am fost cu prietenii din Spania si Italia. Drumul fiind de doua ore am avut timp sa stam de vorba, sa radem si sa facem schimbi de impresii si pareri.

Ne-am urcat in monumentul dedicat lui William Walance- unul din cavalerii care a luptat pentru independenta Scotiei care a devenit erou national.Le-am recomandat copiilor sa revada filmul Brave Heart cu Mel Gibson- care il interpreteaza pe Walance- filmul a castigat 5 premii Oscar si Globul de aur.

Dupa am mers la Loch Katrine- lac cu apa proaspata care face parte din parcul national “The Trossachs”, primul parc national din Scotia.

Seara, atat fetele cat si baietii s-au aranjat si imbracat pentru Disco. Am dansat si ne-am distrat de minune 🙂

Azi am avut parte de o zi superba! Vremea a fost minunata si ne-am putut bucura in voie de excursie. Fiind in tara castelelor nu puteam rata vizita la un castel 🙂
Prima oprire a fost la Tantallon Castle, care a fost construit la mijlocul secolului XIV de William Douglas. Mare parte din castel a fost distrusa in 1650, dar cu toate acestea, privelistea e superba. Am facut multe poze frumoase, ne-am bucurat de priveliste si ne-am jucat cu mingia.

Din curtea castelului se vedea si  spectaculoasa insula Bass Rock, casa unei mari colonii de pescarusi. Din cauza pescarusilor mai este numita si insula alba.

Dupa castel am fost in North Berwick, statiune de vacanta la moda, datorita golfurilor sale cu nisip. Foarte multi turisti si localnici vin aici pentru plaja, diving si golf. Ajunsi aici am luat packed lunch-ul, abia apoi ne-am putut bucura de nisip si soare.

Va trimitem multe salutari  din minunata Scotie!