Tabara engleza Malta, vara 2015 – Mesaj Group Leader (III)

IMG-20150726-WA0003_resized

Dragi parinti,

Precum va spuneam in postul precedent, sambata am fost la Valetta. Eram nerabdatori sa vizitam capitala Maltei! Am avut sambata dimineata libera, insa noi vrem sa profitam de fiecare moment petrecut in tabara, asadar am plecat in excursie, pe cont propriu! πŸ˜€ Nu va ingrijorati, bus-ul ne duce fix din fata hotelului pana in Valetta, deci era imposibil sa avem peripetii. Am plecat de dimineata, imediat dupa micul-dejun, pana in ora 8:00.

Valetta ne-a impresionat cu izul sau istoric. Cladirile vechi, insa in perfecta stare, ne purtau parca in timpuri de mult apuse. Strazile inguste ne indemnau sa le exploram, larma orasului ne fermeca, si mai fascinati am ramas de iscusinta mestesugarilor. Am vazut o multime de obiecte traditionale handmade care ne-au placut, am cumparat lantisoare cu numele nostru (facute cu sarma pe loc!), am vazut cum se realizeaza suvenirurile din sticla si am admirat tablouri unicat. Desigur, am facut si shopping. πŸ™‚ Copiii au cumparat suveniruri si cadouri pentru familie (surpriza!), dar si hainute si accesorii. Unii dintre ei au incercat si tatuajul cu henna (nu va ingrijorati, se duce in 10 zile, optimist 15). πŸ™‚ Dupa-amiaza aveam program, asadar a trebuit sa ne grabim sa plecam. Ne-a parut rau, vrem sa incercam sa mai ajungem o data la Valetta pana la intoarcerea acasa!

Programul de dupa-amiaza consta in mersul la plaja – si nu puteam sa il ratam, reiterand, copiii iubesc plaja.

Seara, am avut sports festival. Am jucat fotbal, volei si tot felul de alte jocuri distractive („ba da-ba da”, pentru cunoscatori). Ne-am imprietenit si cu alti copii. It was fun!

Ieri am avut excursie la Gozo. Mult mai traditional decat Malta, Gozo ne-a cucerit cu stilul vechi, parca neatins de mana omului. Am vazut peisaje superbe, am vizitat Citadella si am ajuns la Laguna Albastra, unul dintre cele mai frumoase locuri din lume pe care le-am vazut pana acum. La Blue Lagoon, apa este atat de cristalina, incat arata ca o piscina bineΒ  intretinuta. Am inotat, copiii au facut multe selfie-uri, am fi ramas acolo cateva zile intregi. πŸ˜€ Foarte mult ne-au placut experientele cu ferry boat-ul (foarte mare, ca un Titanic :))) si cu barca la intoarcere, care ne-a udat pe multi dintre noi, facand inutil efortul nostru de a ne usca dupa inotul in Laguna Albastra. Am luat pranzul in Gozo.

Ne-am intors obositi… nu am mai avut energie decat sa luam cina si sa ne mai plimbam putin in imprejurimile hotelului. Trebuie sa mentionam ca masa este mereu consistenta, cu multe salate, fructe (mere, portocale, pepene rosu si galben), peste, pui, lapte, iaurt, cereale, paste, dulceata si deserturi (placinta, prajituri, inghetata de diverse sortimente).

Asa s-a derulat weekend-ul nostru! πŸ™‚

Revenim cu noi povestiri de la inceput de saptamana!