Goodbye home, weeelcomee Duke of York’s Schoooll :D

Dragii nostri,

Apucam abia acum sa va trimitem vesti dupa 2 zile extreeeem de incarcate.
Daca ieri, sambata, am fost aproape o zi intreaga pe avion si autocar, astazi ne-am luat picioarele de rezerva pentru ca am avut walking tour in Londra.

Dar sa le luam pe rand :). Am avut un zbor placut, nu foarte multe turbulente 🙂 si mai scurt decat ne asteptam :D. Ne-a intampinat imediat reprezentantul scolii care ne-a condus la un minibus cu care am calatorit aprox 2h 30′ pana in tabara. Pentru ca am ajuns aproape de ora cinei, ne-am pus pe viteza turbo la despachetat :)), am lasat pocket money si pasapoartele la seif si fetele au intrat imediat in testare, astfel ca maine cand vor incepe orele, vor avea deja repartitia pe nivelul de limba Engleza. Centre Manager-ul le-a laudat teribil Engleza, he he. Este o doamna geniala, amuzanta, dar foooarte ferma :)). Cand e de joaca, e de joaca, insa cand suntem seriosi, nu exista cale de mijloc si nu avem incotro decat sa fim fooarte seriosi :))).

Suntem impartite in cele 2 case de fete: Andreea, Elena si Mara intr-o casa, eu, Teodora, Ioana si Julie in cealalta. In fiecare exista un common room fooarte dragut cu TV, canapele, calculatoare si o mica bucatarie unde copiii pot petrece timpul liber – promit sa trimit fotografii, astfel incat sa fiti cat mai aproape de locusorul nostru de aici :). Dimineata si de fiecare data cand suntem in case, inainte sa iesim, common room-ul este locul de intalnire de unde plecam cu totii. Da, in permanenta exista cel putin 4 ochi pe noi :))))

Mancarea este buna pana acum :)). Aseara am avut barbeque evening asa ca s-a lasat cu gratare de pui si hamburgari, salate si gogosi la desert, yuuummm :). Azi dimineata, ne-am delectate cu micul dejun specific englezesc: ochiuri, hash browns si clatite :); la pranz, pentru ca am fost in excursie, the famous packed lunch :)), iar seara am avut vita cu cartofi sau paste bologneze, insotite de salate si legume crude, iar la desert inghetata. Ne place, ne place :).

Nu am apucat sa mergem la cursuri inca; activitatile pana acum au fost de socializare si cunoastere in prima seara, iar astazi am batut zonele cele mai representative ale Londrei :D: Westminster Abbey, Big Ben, London Eye, The Parliament, am avut guided tour la Buckingham Palace – a fost excellent, chiar daca la finalul turului ne plangeam toti de picioare :))… si ca s-o citez pe cea mai entuziasta dintre noi, „e cea mai tare tabara” (Mara) :)). Nu ne credeti? Va lasam sa va convingeti din fotografiile de mai jos :).

… e gata, Elena si-a gasit surioara mai mica :)…

Stati alaturi de noi in aceasta minunata calatorie,
Ne auzim curand cu noutati,