Tabara grup lb. Engleza, Fort Lauderdale, Miami, 07 – 20 august, Mirunette 2016 (1)

Fort LauderdaleFort Lauderdale

Dragi parinti,

Va scriem cu putina intarziere din Fort Lauderdale, insa abia ne-am acomodat cu fusul orar.
Dupa un zbor de aproape 12 ore am aterizat la Miami, care ne-a intampinat cu multa caldura dar si cu o ploaie fierbinte☺

Ajunsi la hotel am ramas surprinsi de cat de mare si frumos este. Am primit cartelele de la camere si ne-am instalat nerabdatori sa ne odihnim, deoarece era deja trecut de ora 10.

Luni dimineata, dupa micul dejun copios ne-am dus la scoala pentru initiere si testare.
Dupa pranz am plecat catre Palm Beach, renumita statiune a miliardarilor. Ne-am plimbat pe cunoscutul bulevard Worth Avenue si am facut window shopping. Ne-am intors la hotel si am luat cina.

Marti dimineata au inceput cursurile si copiii s-au declarat multumiti de cum s-au desfasurat.
Dupa amiaza a fost program de piscina si la ora 5 am luat frumosul autobuz portocaliu si ne-am indreptat catre stadionul echipei de baseball din Miami, Marlins. A fost o experienta inedita, o traire a unei secvente de viata specific americane.

Asteptam cu nerabdare excursia de maine la Miami Beach.☺

Pentru a fi la curent cu ce se intampla in tabara de la Fort Lauderdale, Miami puteti accesa albumul foto de pe Facebook sau Google Photo, care vor fi updatate in fiecare zi.