Tabara grup lb. Engleza, Bromsgrove School, Birmingham UK 19 iul – 02 aug – Mirunette 2016 (1)

Tabara grup lb. Engleza, Bromsgrove School 02 - 16 august, Mirunette 2016Tabara grup lb. Engleza, Bromsgrove School 02 - 16 august, Mirunette 2016

Dragi parinti,

Am revenit cu vesti din tabara de grup de lb. engleza de la Bromsgrove School, Birmingham, UK!

July 19th 2016
Am ajuns cu bine la Bromsgrove Summer School, dupa un zbor de 3 ore si 35 minute si 3 ore cu autocarul. Copiii s-au comportat excelent! Felicitari pentru contributia dumneavoastra in educarea lor!
Ne-am cazat dupa ce am luat cina. Fetele (Juniors – Anne, Ilinca si Mara si Teens – Alessandra, Emy si Mada) sunt cazate cu mine in Mary Windsor House, iar baietii (Sebastiano, David si Stefan) in Oakley House.
Dupa cazare, am facut turul campusului cu Ms. Emma, Housemother din Mary Windsor House. Juniors au jucat tenis iar Teens s-au plimbat prin campus – au dat un refresh; erau fost putin obositi (dupa o zi de calatorie si o zi caniculara – au fost 31 grade Celsius!) dar si curiosi si excited ca sunt in Anglia!

July 20th 2016

Astazi am inceput viata de elevi englezi! Am avut cateva emotii dar s-au spulberat imediat!
Romanii sunt apreciati in tabara pentru nivelul cunostintelor de limba engleza, deschiderea spre nou, caldura, politetea, punctualitatea, prietenia si sufletul lor bun!
Totul este foarte bine organizat: English lessons, activitatile, excursiile, meals, roll calls times, ore de culcare, laundry days. Staff-ul doreste ca toti copiii sa fie happy!

Dimineata am servit English breakfast! (suntem englezi, nu?)
Apoi, Juniors au participat la 3 sessions de activitati: dodgeball, Arts & Crafts si rounders- au fost sportivi si pictori.Teens au sustinut testele de evaluare pentru impartirea pe clase si au inceput English lesssons. S-au descurcat Excellent la teste! Au fost apreciati si laudati de profesorii englezi! Felicitari!!! Suntem mandri de ei!!!
A urmat masa de pranz: pui, paste, salate, fructe si o budinca englezeasca de ciocolata. Lunch a fost delicios!
Dupa orele 14.00, alte emotii… Juniors au dat testele de evaluare (au fost usoare pentru toti Juniors) – au fost relaxati, siguri pe ei, foarte bucurosi ca au vorbit cu profesorii englezi.
Teens au jucat tenis, badminton si fotbal. Apoi au vizitat Bromsgrove si au admirat casele englezesti!
La orele 18.30 copiii au luat cina -bucatarii englezi le-au pregatit o surpriza: Turkish meals – pui, kebab si salata de fructe!
La orele 20.00 a urmat Welcome Disco – Black & White Theme. Copiii au fost eleganti si frumosi (bineinteles imbracati in black & white- au respectat tematica discotecii). Muzica a fost awesome! S-au distrat si au dansat alaturi de ceilati elevi englezi, italieni, spanioli, turci, columbieni, ukrainieni, chinezi!

We are having fun and we are very happy!

Kisses and hugs!

Lacramioara I. – Group Leader

Pentru a fi la curent cu ce se intampla in tabara de la Bromsgrove School, puteti accesa albumul foto de pe Facebook sau Google Photo, care vor fi updatate in fiecare zi.

Tabara grup lb. Engleza, Bromsgrove School, Birmingham UK 19 iul - 02 aug - Mirunette 2016 (1)