Tabara grup lb. Engleza, Bromsgrove School, Birmingham UK 19 iul – 02 aug – Mirunette 2016 (3)

Tabara grup lb. Engleza, Bromsgrove School, Birmingham UK 19 iul - 02 aug - Mirunette 2016 (3)

Dragi parinti,

Am revenit cu vesti din tabara de grup de lb. engleza de la Bromsgrove School, Birmingham, UK!

July 23rd 2016

GREETINGS FROM WARWICK CASTLE AND STRATFORD-UPON-AVON!

Weekend-ul mult asteptat a sosit! Unii dintre noi am mai vizitat Anglia iar altii suntem pentru prima data!
Astazi am mers in excursie la Warwick Castle (unul dintre cele mai frumoase castele medievale din Anglia) si la Stratford-upon Avon (9:15-17:30).

Warwick Castle este amazing! Inca de la intrare am fost intimpinati de cavaleri si arcasi.

Am vizitat Great Hall & State Rooms (am admirat multe figure de ceara ale personajelor din perioada 1604-1978 si decorul), Time Tower (it was awesome!- nice story with special effects), The Castle Dungeon (it was frightening! – actorii sunt foarte buni; a fost un show cu efecte speciale – am vazut inchisori pentru hoti, tradatori, vrajitoare, camere de tortura, incaperi de judecata si executie), Bear Tower, Mill & Engine House, am urcat in turnurile de aparare, ne-am distrat in Horrible Histories Maze (Get Lost in Time) si am vazut reprezentatiile actorilor imbracati cu costume foarte bine realizate – The Great Joust (knights’ live battle – River Island – peste raul Avon).  In fiecare an actorii aduc ceva nou pentru turisti. Am luat pranzul in curtea interioara a castelului pe gazon,  admirand arcasii (Juniors) si am servit hamburgers foarte tasty (Teens).

Plimbarea prin Stratford-upon-Avon a fost wonderful! Stratford este un punct turistic vestit cu multe case vechi bine conservate. Am admirat Shakespeare’s Birthplace, casa unde marele dramaturg William Shakespeare s-a nascut si a petrecut mare parte din viata; apoi ne-am plimbat si am cumparat fudge.

Excursia a fost super! WE HAD A GREAT TIME!

Cina a fost delicioasa; am avut gnocchi cu sos de tomate si carne de pui, hamburgers, friptura de porc, slate, fructe, prajitura cu ovaz si gem si budinca de capsuni.

Seara am jucat volei si tenis, am facut rolling (bineinteles!) si ne-am relaxat pe iarba. Ne-am culcat devreme pentru ca maine vom avea o zi plina in Londra!

July 24th 2016

GREETINGS FROM LONDON!

Ne-am trezit foarte devreme (la 5:45) pentru roll call la 6:10; am luat English Breakfast si am plecat spre Londra la 7:30 (am calatorit aproximativ 3 ore pana in London).

Am vizitat Science Museum (Juniors), Natural History Museum (Juniors) si Victoria & Albert Museum (Teens). Am fost foarte norocosi: am avut un tour guide grozav (Mrs. Themis Halvantzi-Stringer)! Ne-a dat explicatii extraordinare in muzeele vizitate- Science Museum si Natural History Museum; am conversat cu ea in engleza –am raspuns cu usurinta la intrebarile adresate si am aflat multe lucruri noi! Mrs. Michelle Smith (profesoara coordonatoare din coach 2) a fost impresionata de cunostintele noastre despre masini, nave spatiale, animale si anatomie! We love reading books and being well-informed!!! In Natural History Museum am mers doar noi 4 elevi romani (Juniors si Agatha) cu Mrs. Themis! A fost o onoare si o incantare! Multi turisti se opreau sa asculte explicatiile ghidului nostru!

Noi, Teens, am vizitat Victoria & Albert Museum; am vazut diverse obiecte: arme, chei, bijuterii, obiecte din argint, articole de imbracaminte, ceramica, instrumente muzicale si costume. Am admirat colectia renascentista de sculpturi din afara Italiei, colectia de tablouri de John Constable, baldachinul cu patru coloane Jacobean Great Bed of Ware, mentionat in, „Douasprezece nopti”de William Shakespeare.

Apoi am facut turul Londrei cu autocarul si am admirat Piccadilly Circus, Trafalgar Square, Buckingham Palace, Big Ben, Houses of Parliament, Westminster Abbey, Downing Street si ne-am plimbat prin Covent Garden – am vazut cateva numere realizate de street entertainers, am mancat inghetata si am facut shopping! Am facut o multime de fotografii de neuitat! Ne-am bucurat de tot ceea ce am vazut!

Seara am luat cina tot in Londra. Ne-am intors in Bromsgrove School la ora 20:00.

KISSES AND HUGS!

Lacramioara I. – Group Leader

Pentru a fi la curent cu ce se intampla in tabara de la Bromsgrove School, puteti accesa albumul foto de pe Facebook sau Google Photo, care vor fi updatate in fiecare zi.