Tabara engleza Scotia, Edinburgh, Napier University, vara 2015 – Mesaj Group Leader (IV)

Dragi parinti,

Va scriem dupa un weekend extrem de incarcat si dupa o prima saptamana de tabara in care am gasit cu greu timp sa ne tragem sufletul :).

Vineri, dupa cursurile de lb engleza si masa de pranz, ne-am indreptat spre centrul orasului, pentru un tur foarte interesant care a cuprins: Greyfriar’s Kirkyard, statuia lui “Greyfriar’s Bobby” si cafeneaua unde J.K. Rowling a scris romanele din seria Harry Potter. Dupa aceea am explorat si strada principala a orasului Edinburgh, supranumita “The Royal Mile” (desi are putin mai mult de 1 mila lungime), care face legatura intre Edinburgh Castle si Holyrood Palace. Ne-am intors apoi in campus si dupa cina a urmat mult-asteptata disco night!

Sambata a trebuit sa ne trezim la fel de devreme decat de obicei, pentru ca imediat dupa micul dejun am plecat in prima excursie de o zi intreaga! Am facut 2 opriri pe malul lacului Loch Lomond (cel mai mare lac din Scotia), am luat si pranzul pe malul lacului, iar apoi ne-am indreptat spre orasul Stirling. Aici am vizitat castelul si am mai invatat putin din istoria Scotiei, iar apoi am mers spre centrul orasului, unde am avut si timp liber pentru cumparaturi (la momentul potrivit – chiar cand a inceput sa ploua). Ne-am intors la timp pentru masa de seara si odihna, deoarece a doua zi urma o alta excursie! 😀

DSC03711Duminica dimineata am plecat asadar in a doua excursie – catre orasul St Andrew’s! Este un orasel tipic scotian, foarte frumos, iar turul nostru a cuprins cele mai importante obiective din oras: ruinele castelului, ruinele catedralei si Universitatea (una din cele mai bine cotate din UK). Am aflat si ca la aceasta universitate au studiat si s-au cunoscut Printul William si Kate Middleton, si am reusit sa fotografiem chiar si cafeneaua unde au mers cei doi la prima intalnire :P.

Astazi (luni) revenim la programul normal de cursuri (dimineata) si vizite in Edinburgh (dupa-amiaza) – intre timp va lasam sa va bucurati in continuare de fotografiile din albumul de Facebook AICI si revenim in curand cu noi vesti!

Cristian T & the 13 Scottish Mirunettes

Oferta completa de tabere in Scotia gasesti aici – http://www.mirunette.ro/tabere-de-vara/scotia.