Tabara engleza Oxford & Cambridge, UK, vara 2015 – Mesaj Group Leader (I)

11798358_10204325559528592_1771664694_n

Hello, Romania :),

Dragii nostri parinti, vrem doar sa va spunem ca noi am calatorit bine, totul a fost lin si curgator, copiii veseli, s-au legat imediat unii de altii si sunt cuminti si ascultatori, sunt mandra pentru ca sunt laudati in campus de catre staff ;).

Duminica am fost primiti la aeroport si am asteptat ceva vreme sa vina autocarul, dar ne-am distrat pe drumul catre Oxford, am povestit, ne-am pus intrebari despre ce va fi si cum va fi etc. Am ajuns la ora 17, am lasat bagajele si fuga sa mergem la cina: am mers circa 20 minute pe jos, insa asta ne-a facut pofta si mai mare pentru mancare :)). Acest drum il vom face in fiecare zi, seara. Micul dejun este la 07:45, lunch-ul intre 13:00-13:30, iar dinner la 17:30!

Colegii de camera sunt exact cum si-au dorit, sunt fericiti si cu zambetul pe buze, foarte incantati :).

Silvia, Center Manager-ul si tot staff-ul sunt exceptionalai si mereu raspund la orice dorim sau intrebam.

Mancarea este buna si exista personal care debaraseaza mesele in urma copiilor, chiar. Ai nostri copii strang ambalajele si lasa doar farfuriile si tacamurile, sunt foarte civilizati, asa i-am rugat ;).

Copiii sunt impartiti in grupuri mixte ca nationalitati: avem Honk Kong, China, Franta si Japonia. Sunt foarte punctuali si au grija unii de altii. Si-au facut prieteni deja, comunica intre ei cu ceilalti copii straini. Dupa testul de limba Engleza, directorul de studii a spus ca avem de la intermediate la advanced :).

Ieri am vizitat de dimineata Oxford-ul: cu Christ Church, Bodleian Library si Radcliffe Camera. Apoi am avut o ora free time in Oxford pana la pranz, iar seara a fost rezervata sportului intr-un parc nu departe de campus.

DSC08572 DSC08627

Pentru spalatul hainelor ni s-a dat un card care se foloseste la un aparat si cu care se plateste 4,98 lire pentru spalat si uscat.

Totul e excelent! Fiti cu ochii pe noi, revenim cu vesti 😀

Nicoleta B. – insotitor grup tabara Oxford & Cambridge

P.S.: Mai multe poze puteti vedea in albumul nostru de pe Facebook dedicat taberei de limba engleza de la Oxford & Cambridge, UK, 2015 – AICI!