Tabara engleza Los Angeles, SUA, California State University, vara 2015 –Poze si Mesaj Group Leader (III)

20150802_124622 Dragii nostri,

Stim ca sunteti nerabdatori sa aflati ce am mai facut, de aceea am revenit cu vesti si poze 🙂

Urmare a testului de limba engleza sustinut am fost repartizati in clase. Imediat dupa testare am avut si primele cursuri. Am fost tare apreciati de catre profesori, majoritatea copiilor nostri fiind la clasele cu un nivel avansat de comunicare in limba engleza.
Dupa amiaza am avut activitati sportive, volei, baschet si fotbal, iar seara mult asteptata discoteca 🙂

Sambata am avut o zi extraordinara, dupa clase am plecat in excursie. Martin, soferul autocarului a fost extraordinar, ne-a aratat pe drum locurile unde s-au filmat numeroase filme de la Hollywood, printre ele fiind si Randy’s Donut care apare in Iron Man 2.
Prima oprire am avut-o la Getty Art Museum, unde am putut admira pe langa o impresionanta colectie de arta din Europa si nunumai o priveliste spectaculoasa catre San Diego. Baietii ne-au spus ca in faimosul joc cu masini, GTA apare si acest muzeu 🙂
20150801_150206
Imediat dupa Getty Museum am fost la Farmers Market and the Grove. Farmers market and the Groove este o zona de tarabe alimentare, restaurante si magazine fiind deschise pentru prima data in 1934 si devenind in prezent un punct de reper si o atractie pentru LA.

Duminica am plecat entuziasmati in excursie la San Diego, desi soarele nu s-a prea aratat de dimineata, ceea ce a fost foarte bine din punct de vedere al temperaturii si al celor care au pielea mai sensibila.
In drum spre San Diego ne-am oprit la doua plaje.
La Jolla este plaja la Oceanul Pacific care este loc de intalnire si odihna pentru foci si o atractie pentru iubitorii de snorkeling. Bineinteles ca nici noi nu am putut rata sedintele foto cu focile 🙂
20150802_125710
Spre deosebire de la Jolla unde plaja este abrupta si valurile se lovesc de stanci, Mission Beach e o plaja larga si nisip fin ce permite plimbarea pe kilometri de faleza, practicarea sporturilor nautice dar si un mini parc de distractii cu roller coaster din lemn.
Dupa cele doua plaje vizitate am ajuns in centrul Sand Diego unde am avut timp liber pentru vizitarea centrului si shopping. San Diego este al doilea oras ca marime si principalul oras de pe coasta de sud a Californiei.
Seara s-a terminat cu pizza in campus si film.

Revenim cu urmatoarele intamplari din visul American de la Los Angeles.

Va imbratisam cu drag,
Alex B, Mary C, Dan B & CO

Urmariti frecvent blogul Mirunette pentru ca vom posta cu regularitate mesajele insotitorilor de grup si poze din tabara! 😉

P.S.: Mai multe poze puteti vedea in albumul nostru de pe Facebook dedicat taberei de limba engleza de la California State University, LA, USA, 2015 – AICI!

Alege o tabara in SUA cu Mirunette.