Tabara engleza King Edward’s School, Anglia, vara 2015 – Mesaj Group Leader (I)

Dragii nostri,

Ieri dupa-amiaza am ajuns cu bine in Londra unde ne-am intalnit cu reprezentantii scolii. Am urcat in cele doua microbus-uri iar dupa un scurt drum de jumatate de ora am ajuns in campusul scolii King Edward’s. Am fost intampinati cu un snack deoarece eram infometati :P. Ne-am cazat in camera cu copii internationali iar dupa ce am facut cunostinta cu ei, am plecat sa descoperim campusul. Imediat dupa cina, toti profesorii s-au ascuns iar noi a trebuit sa ne organizam repede in echipe si sa ii gasim :). S-au ascuns foarte bine deoarece cu greu am gasit cativa, dar activitatea ne-a ajutat sa ne descurcam singuri prin campus.

Mai jos puteti vedea si unde ne gasiti in aceasta saptamana :).

Astazi ne-am trezit la 7:00, am luat micul dejun iar copiii au dat testul si au inceput deja orele de limba engleza! Chiar inainte de pranz am avut o “surpriza”- un exercitiu in caz de incediu – cu aceasta ocazie ne-am facut si mai multa pofta de mancare! La ora 2 am urcat in autocar si am plecat in excursie. Prima oprire a fost la Arundel, un orasel tipic englezesc. Aici am primit o sarcina destul de grea – am avut o lista de cuvinte si pe echipe trebuia sa cautam obiectele respective in oras si sa le fotografiem. Dupa ce am gasit majoritatea obiectelor (in afara de un pink fluffy unicorn :D), am plecat spre plaja. Am mancat barbeque, am jucat volei, iar cei mai curajosi au facut si baie in mare! Am ajuns obositi si un pic infrigurati la ora 10 in campus, dar fericiti si gata pentru o noua zi :).

IMG_0047 IMG_0053 IMG_0078

Revenim cu noutati!

Raluca B. – insotitor de grup tabara King Edward’s

Urmariti cu regularitate blogul Mirunette pentru ca vom posta cu regularitate mesajele noastre si poze din tabara! 😉

P.S.: Mai multe poze puteti vedea in albumul nostru de pe Facebook dedicat taberei de limba engleza de la King Edward’s School, Anglia, 2015 – AICI!

Vezi oferta Mirunette de tabere in Anglia.