Tabara engleza Fettes College, Scotia, vara 2015 – Mesaj Group Leader (I)

11748660_10153138459663717_1144519496_n

Dragii nostri parinti,

Va rugam nu va ingrijorati pentru noi; va asiguram ca we are having the greatest time (in ciuda vremii atat de caracteristice Scotiei ?). Si ca sa va aducem si voua putin din minunatul Fettes College, take a closer look:

11774827_10153138457933717_1075354892_n

Duminica am ajuns cu bine in aeroportul din Edinburgh si am fost intampinati de Alana, care ne-a condus la autocar. In 20 de minute am ajuns la impresionantul Fettes College. Edinburgh e atat de frumos! Eram infometati asa ca sandvisurile (dar si dulciurile :D) cu care ne-au intampinat Nick si Craig ne-au prins foarte bine. Ne-am cazat si am facut un scurt tur al campusului. Dupa ce ne-am odihnit putin, am iesit sa ne plimbam un pic inainte de masa. Colegiul este un loc foarte sigur si cu multe terenuri de sport. Totul este foarte verde. Dupa cina am jucat ping-pong si ne-am uitat la un film la noi in living.

Luni ne-am trezit la ora 7 iar la 7.45 am mers in Dining Hall, care e foarte aproape de Arniston House, resedinta noastra pe perioada sederii aici. Activity Leaders (AL) care locuiesc cu noi in casa au mare grija de noi si ne duc peste tot. Dupa micul dejun am dat testul si am inceput orele. Apoi am luat pranzul dupa care unii dintre noi am mestesugit la Arts and Crafts iar altii am jucat baschet, ping-pong sau fotbal. Am avut o ora pentru teme (uraaa, nu ne-au dat teme azi!) si chiar inainte de cina am avut un exercitiu in caz de incendiu – a fost o experienta interesanta :)). Dupa cina alte activitati ne asteptau: seara sporturilor, astfel ca unii am mers la inot iar altii am facut echipa pentru sporturi on ground floor :D.

11759500_10153138463643717_781813428_n

Va imbratisam cu drag! Keep your eye on us :),

Iulia M. – insotitor de grup tabara limba engleza Scotia, Fettes College.

Mai multe poze puteti vedea in albumul nostru de pe Facebook dedicat taberei de limba engleza din Scotia, Fettes College – AICI! (cele mai noi poze se afla la finalul albumului) Speram sa va placa! 😀

Vezi aici taberele in Scotia oferite de Mirunette.