Tabără de grup California State University, L.A. 10-24 Iulie 2019 (4)

Tabără de grup California State University, L.A. 10-24 Iulie 2019 (4)A trecut deja o săptămână de când am ajuns în California State University și ne simțim foarte bine împreună. La cursuri, copiii participa la dezaberi!

California State University, în Los Angeles, „Orașul Îngerilor”, supranumit și „capitala creativității”, cu cei mai mulți artiști din întreaga lume, unul din 6 locuitori activând în domeniul  fascinant al creației artistice. Universitatea este la aprox. 30 de minute de centrul orașului, în apropierea însoritelor plaje californiene, locația este ideală pentru studenții care vor să descopere atât fascinantul Hollywood, cât și alte obiective celebre. Campusul oferă condiții de cazare și de studiu moderne, este dotat cu piscină, iar palmierii, cactușii și copacii violeți jacaranda însuflețesc mediul încântător.”

Dragi parinti,

A trecut deja o săptămână de când am ajuns în tabară în California și ne simțim foarte bine împreună. Mâncarea este delicioasă, iar la cursuri copiii participă la dezbateri pe teme interesante, care nu le permit să se plictisească. Atunci când mergem în excursii, împărțim autocarul cu un grup de polonezi și unul de italieni, cu care am dezvoltat deja prietenii. Cu toate acestea, ne place să rămânem grupați, mergem la masa, la cursuri și la activități împreună, suntem punctuali și atenți la nevoile celor de lângă noi. Comunicarea funcționează foarte bine în grup și ne permite să ne bucurăm de toate ieșirile din campus.

Până acum am făcut 4 excursii în care am descoperit atât plajele californiene: Malibu Beach, Santa Barbara, Huntington Beach, La Jolla și Mission Beach, dar am și vizitat California Science Center, LA Farmer’s Market, The Grove și San Diego cu ale lui Gaslamp Quarter și Seaport Village.

Tabara in California Los Angeles 2019

Ziua de vineri am petrecut-o în parcul de distracții Universal Studios, unde am făcut turul studiourilor, am aflat câte ceva despre modul cum se filmează anumite scene cu efecte speciale și ne-am bucurat de toate atracțiile din parc. Am încheiat ziua asistând la un frumos spectacol de lumină și culoare proiectat pe castelul din celebra serie Harry Potter.

Sâmbătă dimineață, copiii au mers la cursuri, iar după-amiază au explorat Malibu Lagoon și Santa Barbara Pier.

Duminica a început cu un zbor cu bicicleta pe frânghie la L.A. Science Center și cu vizionarea navei spațiale Endeavour și a unei expoziții temporare de căței. Ziua a continuat cu prânzul în L.A. Farmer’s Market, shopping pe The Grove și fotografii la LACMA Lights.

După prânz am ajuns la Huntington Beach, unde am făcut prima baie în ocean, am stat la plajă, iar după ce am privit un superb apus de soare, ne-am strâns în jurul focurilor de tabără.

Luni a fost zi de cursuri, iar marți am avut parte de o zi plină de surprize plăcute: în La Jolla, bijuteria de pe coasta de Vest, ne-au întâmpinat zeci de lei de mare și multe specii de păsări, care mai de care mai interesante. Apoi ne-am oprit la Mission Beach, unde, din păcate, nu ne-am putut bălăci, deoarece, neașteptat pentru locul și momentul în care ne aflăm, era frig și înnorat. Totuși, am profitat de timpul petrecut acolo pentru a alege ce să facem cu 7$: să ne dăm în al doilea cel mai vechi roller-coaster din lume sau să mâncăm o înghețaăa uriașă? Pentru unii, alegerea a fost atât de dificilă încât au dublat suma!😉

Ultima oprire a fost San Diego, unde  am putut vizita centrul istoric, am făcut un tur al primului cartier iluminat cu gaz lampant, iar spre seară am putut face cumpărături și lua cina în Seaport Village.

Miercuri urmează o altă zi de cursuri, iar noi începem deja să ne gândim la excursia în Las Vegas de la sfârșitul săptămânii. Aventura California State University continuă!

Până data viitoare, vă invităm să vă bucurați de pozele din tabara în California pe Facebook sau pe Google Photos!

Știm că emoțiile sunt mari la majoritatea părinților și parcă acestea ne urmăresc peste tot, însă biroul Mirunette Education din Bucuresti este disponibil în permanență (telefonic, prin e-mail sau chat). Contactați-ne cu încredere pentru orice întrebare sau cerință, iar noi vom face tot ce putem pentru a vă fi de ajutor. Echipa noastră este la curent cu tot ce se întâmplă în tabără și ne va fi foarte ușor să ținem legătura în acest mod, pentru a fi siguri că informațiile care ajung la dumneavoastră sunt complete și corecte!