Tabara de Engleza Rider University, New York, 2017, 02 -16 aug Mirunette (2)

Tabara New YorkTabara de Engleza Rider University, New York, 2017, 02 -16 aug Mirunette (2)

Tabara New York 2017

Buna seara, dragi parinti!

Acum cand am ajuns in campus va trimit o scurta prezentare a primei zile petrecută pe meleaguri americane, in tabara New York de limba engleza de la Rider University …

Dupa o noapte cam scurta – am ajuns in campus la 1.00  dimineata si ne-am trezit la 8.00- ne-a asteptat o zi lunga, dar uimitoare.

Dimineata copiii au dat Placement Test-ul si au fost repartizati in diferite grupe cu elevi internationali. Au fost toti incantati de primul curs. Dupa masa de pranz am petrecut dupa-amiaza in centrul New York – ului vizitând Chelsea Market – o piata specific americana; The Highline – un parc amenajat de-a lungul primei linii de tren din New York; Macy’s – cel mai mare mall din centrul NY-ului si Victoria’s Secret. Apoi am mers in Times Square si am luat cina la Hard Rock Cafe.

Totul a fost foarte placut, chiar daca orele de somn au fost cam putine noaptea trecuta, noi am fost plini de energie si entuziasm.

Dovada fiind mini petrecerea de la Hard Rock Cafe.

Hard Rock Cafe New York

Va pupam si sa stiti ca suntem toti foarte bine!

Mariana C. &  The Mirunettes

Pentru a fi la curent cu ce se intampla in tabara de la Rider University, New York , puteti accesa albumele foto de pe Facebook, sau Google Photos care vor fi actualizate pe parcursul taberei cu noi fotografii!