Tabara de engleza 3 Capitale UK 1-15 august 2017 Mirunette (5)

Tabara 3 Capitale UK 2017 Mirunette CardiffTabara 3 Capitale UK 2017 Mirunette Cardiff

Dragi parinti, revenim cu vesti proaspete din tabara de limba engleza 3 Capitale! Lake District si Cardiff… 2 locatii extraordinare unde am fi vrut sa ramanem minim 2 saptamani! šŸ™‚

Desi drumul a fost putin obositor din cauza traficului, a meritat pe deplin. La Lake District ne am bucurat de o plimbare cu vaporul imediat cum am ajuns. Am avut timp sa admiram peisajul, sa ne plimbam, sa interactionam cu localnicii dar si cu alti turisti, sa mergem la cumparaturi, iar seara am incheiat-o cu jocuri interactive.

Hotelul la care am fost cazati a oferit conditii excelente.

Pe drumul spre Tara Galilor am facut si o oprire la Manchester, unde am vizitat Old Trafford, stadionul uneia din cele mai faimoase si bogate echipe de fotbal din lume – Manchester United. Am putut astfel sa luam loc in tribune, dar si in vestiarul folosit in zilele de meci de vedete precum Paul Pogba sau Cardiff ne a surprins cu o combinatie intre traditional si modern. Pentru ca in aceste zile nu mai avem cursuri propriu-zise de limba engleza, timpul alocat vizitarii orasului a fost foarte generos. Am vazut Cardiff Castle, Cardiff Museum iar dupa amiaza am avut walking tour, timp pentru shopping si jocuri in parc. Dupa cina am mai lucrat la proiecte, a caror prezentare va avea loc in ultima seara, la Londra.

Acum suntem in autocar, ne indreptam spre Stonehenge! Dupa aceasta oprire, ne vom intrepta spre Londra, unde vom petrece ultima zi din tabara internationala de limba engleza!

Va reamintim pe aceasta cale ca desi ne-a placut foarte mult in tabara si am vrea sa mai ramanem inca 2 saptamani, asteptam totusi cu nerabdare sa ne revedem. Dragi parinti, va invitam asadar in noaptea de marti spre miercuri (15-16 august) la ora 00:10 pe aeroportul Henri Coanda (Otopeni). Sosim de la Londra cu British Airways, cursa BA884.

See you soon!

Gabriela C (group leader) si trupa de 7 MirunettesĀ ?

Pentru a fi la curent cu ce se intampla in tabara din Anglia, puteti accesa albumele foto de peĀ FacebookĀ  sauĀ Google Photos,Ā care vor fi actualizate pe parcursul taberei cu noi fotografii din tabara!